EΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ SERVICE: Αγαπητοί πελάτες, σας ενημερώνουμε ότι λόγω των νέων μέτρων για την καταπολέμηση της πανδημίας Covid-19, η Reception του Service μας θα παραμείνει τις προσεχείς ημέρες κλειστή . Μπορείτε να μας στέλνετε τα προϊόντα προς επισκευή με courier στη διεύθυνση Info Quest Technologies, Service Center, Μπιχάκη 42, 18233 Αγ. Ιωάννης Ρέντης. Θα σας τα επιστρέψουμε επισκευασμένα, απολυμασμένα σύμφωνα με τις αυστηρότερες διαδικασίες των κατασκευαστών, με courier και δική μας χρέωση. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τις γραμμές εξυπηρέτησης της Τεχνικής μας Υπηρεσίας –211 999 1515 για προϊόντα Xiaomi.Σας ευχαριστούμε
περισσότερα
   
ΚΑΛΑΘΙ
   
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι
Δες το καλάθι
Πώς λειτουργεί;

Διάλεξε στο check out το ACS Smartpoint Locker από το οποίο θες να παραλάβεις την παραγγελία σου.

Η πληρωμή της παραγγελίας γίνεται ηλεκτρονικά και όχι κατά την ημέρα της παραλαβής της από το Locker.

Όταν η παραγγελία σου φτάσει στο Locker, θα λάβεις μήνυμα Viber ή SMS με τον κωδικό παραλαβής.

Το δίκτυο ACS Smartpoint Lockers επεκτείνεται

Το δίκτυο επεκτείνεται στις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, με νέες τοποθεσίες να προστίθενται συνέχεια. Διάλεξε το ACS Smartpoint Locker που σε εξυπηρετεί και παράλαβε την παραγγελία σου στο δικό σου χρόνο, χωρίς να εξαρτάσαι από τον διανομέα.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Πώς γίνεται η πληρωμή της παραγγελίας που θα παραλάβω από ένα ACS Locker;

Οι παραγγελίες που παραδίδονται σε ACS Locker πρέπει να είναι προπληρωμένες, ενώ δεν υποστηρίζεται η υπηρεσία της αντικαταβολής. Συγκεκριμένα, η προπληρωμή γίνεται με:
- Πιστωτική ή χρεωστική
- IRIS
- Klarna

Υπάρχει όριο στο μέγεθος των αποστολών που τοποθετούνται σε ένα ACS Smart Point Locker;

Ναι, υπάρχει όριο, καθώς οι θυρίδες των σημείων έχουν συγκεκριμένες διαστάσεις. Οι μέγιστες επιτρεπόμενες διαστάσεις των δεμάτων που μπορούν να τοποθετηθούν σε ένα ACS Smartpoint Locker είναι 37cm ύψος x 44cm πλάτος x 61cm βάθος και το μέγιστο πραγματικό βάρος είναι τα 10 κιλά.

Έκλεισα κατά λάθος τη θυρίδα, χωρίς να παραλάβω την παραγγελία μου. Τι συμβαίνει σε αυτή την περίπτωση;

Άπαξ και κλείσει η θυρίδα, δεν μπορεί να ανοίξει πάλι, καθώς το κλείσιμό της σημαίνει ολοκλήρωση της παραγγελίας. Παρόλα αυτά, αν σας συμβεί αυτό, καλέστε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της ACS στο τηλ. 211 500 5264, το οποίο λειτουργεί Δευτέρα - Παρασκευή 09:00-19:00

Μπορώ να αλλάξω το κινητό τηλέφωνο που είναι συνδεδεμένο με την αποστολή μου;

Η αλλαγή του δηλωθέντος κινητού στην αποστολή είναι εφικτή μόνο κατόπιν έγγραφου αιτήματος από τον αποστολέα (π.χ. το e-shop), καθώς ο αποστολέας φέρει και την ευθύνη καταχώρησης όλων στοιχείων του παραλήπτη της αποστολής.

Επέλεξα να παραλάβω την αποστολή μου από ένα ACS Smart Locker. Πόσος χρόνος χρειάζεται για να φτάσει η αποστολή μου σε αυτό;

Ο συνήθης χρόνος για να τοποθετηθεί η αποστολή σας σε ένα ACS Smartpoint Locker, είναι 1-2 εργάσιμες ημέρες από την καταχώρηση της επιλογής του σημείου που επέλεξες. Θα γνωρίζεις ότι η αποστολή σου έφθασε στο ACS Smartpoint Locker της επιλογής σου και μπορείς να την παραλάβεις, όταν λάβεις σχετική ειδοποίηση με sms ή Viber στο κινητό τηλέφωνο που έχει καταχωρηθεί στην αποστολή.

Τι στοιχεία χρειάζομαι για να παραλάβω την παραγγελία μου από ένα ACS Smartpoint Locker;

Για την παραλαβή της παραγγελίας σας από ένα ACS Smartpoint Locker είναι απαραίτητος ο κωδικός αποστολής (10ψήφιος αριθμός) και ο μοναδικός κωδικός PIN (6ψήφιος) που σας έχει σταλεί μέσω μηνύματος Viber ή SMS.

Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω τον κωδικό PIN που έχει σταλεί με μήνυμα sms ή Viber;

Σε περίπτωση που δεν μπορείς να εντοπίσεις τον κωδικό ΡΙΝ μπορείς να επιλέξεις την επαναποστολή του κωδικού ΡΙΝ και πάλι μέσω sms ή Viber, στην αντίστοιχη επιλογή της οθόνης του ACS Smartpoint Locker, καταχωρώντας το κινητό τηλέφωνο που συνδέεται με την αποστολή σου.

Για πόσες μέρες μπορεί να παραμείνει η παραγγελία μου εντός του ACS Smartpoint Locker;

Ο συνήθης χρόνος παραμονής της στα σημεία ACS Smartpoint Locker είναι 3 ημερολογιακές ημέρες από τη στιγμή που θα σταλεί η σχετική ειδοποίηση με sms ή Viber στο κινητό τηλέφωνο που έχει καταχωρηθεί στην παραγγελία.
Μετά την παρέλευση αυτού του χρονικού διαστήματος, η αποστολή μεταφέρεται στο κατάστημα ACS που εξυπηρετεί το συγκεκριμένο σημείο ACS Smartpoint Locker και παραμένει σε αυτό για άλλες 4 εργάσιμες ημέρες. Μετά την πάροδο των παραπάνω ημερών παραμονής στο ACS Smartpoint Locker και στο κατάστημα ACS, η αποστολή επιστραφεί στον αποστολέα.

Μπορεί να παραλάβει κάποιος άλλος την αποστολή μου από ένα ACS Smartpoint Locker;

Για την παραλαβή της αποστολής σου από ένα ACS Smartpoint Locker απαιτούνται ο αριθμός αποστολής και ο μοναδικός κωδικός ΡΙΝ, οι οποίοι αποστέλλονται με sms ή Viber στο κινητό τηλέφωνο που έχει καταχωρηθεί στην αποστολή. Εφόσον το επιθυμείς, μπορείς να μεταβιβάσεις τις πληροφορίες αυτές σε οποιονδήποτε τρίτο μπορεί να παραλάβει για εσένα.

Το mistore-greece.gr / Info Quest Technologies Α.Ε.Β.Ε. καταγράφει τo email σου και το μεταφέρει με ασφάλεια στη βάση δεδομένων του. Με την εγγραφή σου μπορείς να δώσεις τη συγκατάθεσή σου για να χρησιμοποιηθεί το email σου ώστε να επικοινωνήσουμε μαζί σου, να σου υπενθυμίσουμε με ηλεκτρονική μορφή την εκκρεμότητα της παραγγελίας σου ή να σε ενημερώσουμε για αντίστοιχα προϊόντα και υπηρεσίες που παρέχει το site μας και μπορεί να σε ενδιαφέρουν. Μπορεί επίσης, εφόσον έχεις δώσει τη συγκατάθεση σου, να χρησιμοποιηθεί και για άλλες διαφημιστικές ενέργειες της εταιρείας μας, αυτοματισμούς ή και προσωποποιημένες προτάσεις που σχετίζονται με την πλοήγησή σου στο site, αλλά και τις επιλογές των προϊόντων για τα οποία δείχνεις ενδιαφέρον, όπως αυτό καταγράφεται με την είσοδό σου στο site. Περισσότερα στοιχεία σχετικά με την επεξεργασία των Προσωπικών Δεδομένων θα βρεις εδώ : Δήλωση Απορρήτου
Σε ενημερώνουμε ότι έχεις δικαίωμα να ανακαλέσεις ελεύθερα τη συγκατάθεση σου. Για να ανακαλέσεις τη συγκατάθεσή σου μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις επιλογές απεγγραφής, ακολουθώντας (κάνοντας click) τον αντίστοιχο σύνδεσμο (link), που υπάρχει στις ηλεκτρονικές μας επικοινωνίες ή επικοινωνώντας στην ηλεκτρονική διεύθυνση

Εδώ μπορείς να βρεις τις επιλογές που έχεις κάνει για να επικοινωνούμε μαζί σου και να τις επεξεργαστείς. Αν δεν έχεις επιλέξει κάτι μπορείς τώρα να το κάνεις!