Στο mistore-greece.gr χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε την καλύτερη εμπειρία πλοήγησης.
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
211 9991590
Τρόποι Αποστολής
Το www.mistore-greece.gr σας προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους για να παραλάβετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας  μπορείτε να επιλέξετε τους παρακάτω τρόπους παραλαβής της παραγγελίας σας:

Τρόποι αποστολής και χρεώσεις
Το www.mistore-greece.gr επιδοτεί το κόστος παράδοσης των προϊόντων και δεν σας μεταφέρει το συνολικό τίμημα μεταφορικών.
Το κόστος αποστολής περιλαμβάνει τους νόμιμους φόρους και διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο που θα επιλέξετε σύμφωνα με τα εξής:
 
 
  Παραγγελία έως 85 ευρώ 
(με ΦΠΑ)
Παραγγελία άνω των 
85 ευρώ (με ΦΠΑ) 
έως 300 ευρώ (με ΦΠΑ)
1.Αποστολή στον χώρο σας 3 ευρώ Δωρεάν
2.Παραλαβή από Κατάστημα ACS
Δωρεάν για Αττική
1,5€ για επαρχία
Δωρεάν
3.Παραλαβή από Κατάστημα Mistore Δωρεάν
4.Παραλαβή από το Κέντρο Διανομής Δωρεάν
 
 
Ισχύς παραγγελιών
Οι παραγγελίες παραμένουν σε ισχύ και διαθέσιμες για παράδοση μέχρι και 15 ημερολογιακές ημέρες από την καταχώρησή τους. Ειδικά για την Παραλαβή από το Κέντρο Διανομής οι παραγγελίες παραμένουν σε ισχύ και διαθέσιμες για παράδοση μέχρι και 5 ημερολογιακές ημέρες από την καταχώρησή τους. Σε περίπτωση που δεν καθίσταται δυνατή η ολοκλήρωση της παραγγελίας (ενδεικτικά αναφερομένων: αδυναμία επικοινωνίας, μη προσέλευση για παραλαβή του προϊόντος, μη διαθεσιμότητα του προϊόντος που ζητήθηκε με την παραγγελία) και μετά το πέρας της εν λόγω προθεσμίας, η παραγγελία ακυρώνεται.

Ειδικές περιπτώσεις αποστολών ή και παραγγελιών
Σε ειδικές περιπτώσεις παραγγελιών μεγάλου όγκου ή και βάρους η αποστολή γίνεται με  μεταφορικά μέσα  της απολύτου επιλογής της  Info Quest Technologies Α.Ε.Β.Ε., ενώ κάποιες παραδόσεις είναι εφικτές  μόνο σε μεγάλες αστικές περιοχές. Η Info Quest Technologies Α.Ε.Β.Ε. επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί συγκεκριμένες παραγγελίες και να απορρίψει  συγκεκριμένες πωλήσεις, ενημερώνοντας εγκαίρως και επιστρέφοντας το σύνολο του τυχόν καταβληθέντος τιμήματος της ακυρωθείσας παραγγελίας.
Για ειδικές κατηγορίες προϊόντων, όπως για παράδειγμα προϊόντα που έρχονται κατόπιν παραγγελίας, ή είναι πολύ υψηλής αξίας, ή εκτός της κανονικής ροής  του www.mistore-greece.gr, ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή, πριν τη δρομολόγηση της παραγγελίας.

Επιπλέον πληροφορίες για την «Παραλαβή από το Κέντρο Διανομής»:
Διεύθυνση παραλαβής: Μπιχάκη 42 (ύψος Λεωφ. Κηφισού 119), Αγ.Ι. Pέντης (Χάρτης)
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 211 999 1590
Ωράριο παραλαβής: Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 - 16:00 (εξαιρούνται οι αργίες και οι ημέρες της ετήσιας απογραφής)
Όταν ολοκληρωθεί η συλλογή των προϊόντων της παραγγελίας σας, θα σας σταλεί ενημέρωση για την παραλαβή της, μέσω e-mail και sms εφόσον τα έχετε συμπληρώσει κατά την δημιουργία της. 

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Παρακαλούμε κατά την προσέλευσή σας να έχετε μαζί τον αριθμό της παραγγελίας σας.
Στο Κέντρο Διανομής του www.mistore-greece.gr δεν είναι δυνατό να αλλάξει ο τρόπος πληρωμής που έχετε επιλέξει κατά την καταχώρηση της παραγγελίας (πχ. αν επιθυμείτε πληρωμή με πιστωτική κάρτα, αυτό θα πρέπει να το επιλέξετε στην καταχώρηση της παραγγελίας διότι δεν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με πιστωτική κάρτα στο κέντρο διανομής). Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής πιστωτική κάρτα, για την παραλαβή της παραγγελίας σας, θα πρέπει υποχρεωτικά να προσκομίσετε την ταυτότητά σας.
 
Επιπλέον πληροφορίες για την «Παραλαβή από το Κατάστημα Mistore»:
Εμπορικό Κέντρο Golden Hall, 1ος όροφος ( Χάρτης )
Λ. Κηφισίας 37Α, 15123 Μαρούσι
Τηλ.: 211 999 7333
E-mail: info@mistore-greece.gr.
Ωράριο παραλαβής: Δευτέρα έως Σάββατο 10:00 - 21:00 (εξαιρούνται οι αργίες και οι ημέρες της ετήσιας απογραφής)


ΠΡΟΣΟΧΗ!
Παρακαλούμε κατά την προσέλευσή σας να έχετε μαζί τον αριθμό της παραγγελίας σας.
Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής πιστωτική κάρτα, για την παραλαβή της παραγγελίας σας, θα πρέπει υποχρεωτικά να προσκομίσετε την ταυτότητά σας.
 
Παραδόσεις
Η επεξεργασία των παραγγελιών, η συλλογή των προϊόντων και οι αποστολές γίνονται καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) κατά τις εργάσιμες ώρες. Παραδόσεις δεν πραγματοποιούνται τις επίσημες αργίες, τις ημέρες  κατά τις οποίες η αποθήκη μας είναι κλειστή λόγω της ετήσιας απογραφής, καθώς και τα Σαββατοκύριακα (εκτός αν ορίζεται διαφορετικά). Το ωράριο παραδόσεων στο χώρο του πελάτη από την εταιρία ταχυμεταφορών είναι 9:00 – 17:00 καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) και δεν μπορεί να προγραμματιστεί ραντεβού. 

Εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης
Παραγγελίες που καταχωρούνται στο www.mistore-greece.gr τις εργάσιμες ημέρες μέχρι την 13.00 και με την προϋπόθεση ότι τα  προϊόντα είναι  διαθέσιμα, παραδίδονται κατά κανόνα σε 24 ώρες (ή αλλιώς την επόμενη εργάσιμη ημέρα) στην πόλη της Αθήνας. Για τις υπόλοιπες περιοχές της Ελληνικής επικράτειας, η παράδοση διαφοροποιείται αναλόγως και μπορεί να φθάσει τις 3 εργάσιμες ημέρες. Σε περιοχές που χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες από τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι διαφορετικός. Οι παραγγελίες όπου έχει επιλεγεί ως τόπος παραλαβής ένα Κατάστημα ACS, παραδίδονται συνήθως εντός 72 ωρών. Οι παραγγελίες όπου έχει επιλεγεί ως τόπος παραλαβής το  Κατάστημα μας στο Golden Hall, και εφόσον τα προιοντα είναι διαθέσιμα, μπορείτε να τα παραλάβετε την επόμενη ημέρα μετα τις 13:00 το μεσημέρι.
Διευκρινίζεται ότι η τελική επιβεβαίωση διαθεσιμότητας πραγματοποιείται κατά την επεξεργασία της παραγγελίας και τη συλλογή των προϊόντων στο κέντρο διανομής, όπου οριστικοποιείται και προγραμματίζεται η αποστολή της παραγγελίας σας σε όσα προϊόντα επιβεβαιωθεί η διαθεσιμότητα. Εφόσον τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα η Info Quest Technologies Α.Ε.Β.Ε. επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και να απορρίψει τη συγκεκριμένη πώληση. Στην περίπτωση αυτή θα ενημερώσει και επιστρέψει το σύνολο του τυχόν καταβληθέντος τιμήματος της ακυρωθείσας παραγγελίας. Η επεξεργασία των παραγγελιών γίνεται καθημερινά, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

Συνολική αποστολή παραγγελίας
Για την αποφυγή επιπλέον χρέωσης μεταφορικών η παραγγελία εκτελείται όταν όλα τα προϊόντα που περιλαμβάνονται σε αυτήν είναι διαθέσιμα. Αν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε παράδοση των διαθέσιμων μόνο προϊόντων της παραγγελίας, παρακαλούμε καλέστε μας στο 211 999 1590, δηλώνοντας τον αριθμό παραγγελίας ή τοποθετήστε ξεχωριστή παραγγελία για τα μη διαθέσιμα προϊόντα. Η τελική επιβεβαίωση διαθεσιμότητας πραγματοποιείται κατά την επεξεργασία της παραγγελίας και την συλλογή των προϊόντων.

Τμηματική Παράδοση :
Κάθε διαθέσιμο προϊόν της παραγγελίας σας θα σας παραδίδεται άμεσα.
Το κόστος των μεταφορικών προκύπτει από τον συνολικό αριθμό παραδόσεων και την τιμή των προϊόντων σύμφωνα με τους ισχύοντες όρους χρήσης του www.mistore-greece.gr.
Το μέγιστο κόστος μεταφορικών προκύπτει μόνο στην περίπτωση που σας παραδοθούν τα προϊόντα ένα προς ένα ξεχωριστά.
Το μέγιστο κόστος μεταφορικών θα σας εμφανιστεί στην επόμενη σελίδα.

Ενημέρωση σε περιπτώσεις μη διαθέσιμων προϊόντων
Για παραγγελίες με προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα, αλλά κατόπιν παραγγελίας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης των προϊόντων. Η ενημέρωση συνήθως γίνεται εντός των επόμενων τριών εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας στα στοιχεία επικοινωνίας που συμπληρώσατε στην παραγγελία σας.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Ολοκλήρωση της αποστολής με την παραλαβή των προϊόντων
Διευκρινίζεται ότι τα προϊόντα της παραγγελίας σας αποστέλλονται και η ευθύνη για τη μεταφορά στο σημείο που μας έχετε υποδείξει και μέχρι την παραλαβή τους από εσάς είναι στην Info Quest Technologies Α.Ε.Β.Ε.. Εάν για οποιονδήποτε λόγο η μεταφορά πραγματοποιηθεί με δικά σας μέσα ή με μεταφορέα που ενεργεί με δική σας εντολή,  τότε η ευθύνη της μεταφοράς βαρύνει εσάς.

 
ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ - ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ! 
Θα πρέπει κατά την παραλαβή να γίνεται σχολαστικός έλεγχος της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του, ώστε να εντοπιστεί οποιοδήποτε  πρόβλημα τυχόν δημιουργήθηκε κατά τη μεταφορά. Σε περίπτωση που εντοπίσετε τυχόν πρόβλημα στη συσκευασία παρακαλούμε μην προχωρήσετε στην παραλαβή  του προϊόντος, αλλά επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Εάν διαπιστώσετε πρόβλημα αμέσως μετά την παραλαβή, αυτό θα πρέπει να το δηλώσετε άμεσα στον μεταφορέα. Αμέσως μετά παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας γνωστοποιώντας μας τη σχετική δήλωση που κάνατε στον μεταφορέα.

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια για τους τρόπους Αποστολής στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών