EΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ SERVICE: Αγαπητοί πελάτες, σας ενημερώνουμε ότι λόγω των νέων μέτρων για την καταπολέμηση της πανδημίας Covid-19, η Reception του Service μας θα παραμείνει τις προσεχείς ημέρες κλειστή . Μπορείτε να μας στέλνετε τα προϊόντα προς επισκευή με courier στη διεύθυνση Info Quest Technologies, Service Center, Μπιχάκη 42, 18233 Αγ. Ιωάννης Ρέντης. Θα σας τα επιστρέψουμε επισκευασμένα, απολυμασμένα σύμφωνα με τις αυστηρότερες διαδικασίες των κατασκευαστών, με courier και δική μας χρέωση. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τις γραμμές εξυπηρέτησης της Τεχνικής μας Υπηρεσίας –211 999 1515 για προϊόντα Xiaomi.Σας ευχαριστούμε
περισσότερα
   
ΚΑΛΑΘΙ
   
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι
Δες το καλάθι

Βοηθεια

 
 
Ασφάλεια Αγορών
 
Γενικοί Όροι Συναλλαγών
 
Δήλωση Απορρήτου
 
Όμιλος Quest
 
Όροι Χρήσης
 
Όροι Προωθητικών Ενεργειών
 
Πολιτική Cookies
Γενικοί Όροι Συναλλαγών
 
Γραμμή επικοινωνίας καταναλωτών

Τηλεφωνικά
Τηλεφωνικές Παραγγελίες: 211 999 1590
(Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-21:00 & Σάββατο 10:00-18:00)

Πληροφορίες και διαθεσιμότητα προϊόντων: 211 999 1515
(Δευτέρα έως Παρασκευή 10:0-18:00)

Τεχνική εξυπηρέτηση: 211 234 5544
(Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-18:00)

Service Center: 211 999 1260
(Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-17:00)

Μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email)
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών: info@mistore-greece.gr
Τμήμα Τεχνικής Εξυπηρέτησης: qservices@quest.gr

Επιπλέον
Τμήμα Ανθρώπινου δυναμικού του ομίλου Quest: personnel@quest.gr
Πληροφορίες για την Εταιρεία & τον Όμιλο Quest: pr@quest.gr

Η Εταιρία
Η επωνυμία της εταιρείας είναι:
"Info Quest Technologies Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εμπορική και Βιομηχανική Εταιρεία Προϊόντων και Υπηρεσιών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών", δ.τ. "Info Quest Technologies Μ.A.E.B.E."

Η Έδρα
Αργυρουπόλεως 2Α, 176 76 Καλλιθέα Αττικής
Τηλ.: +30 211 999 4000, Fax: +30 211 999 1399

Logistics - Αποθήκες
Θέση Ήμερος Τόπος, Ασπρόπυργος, 19300

Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 211 999 1000
Fax: +30 211 999 1499
ΑΦΜ:094173630, ΔΟΥ ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΑΡΜΑΕ:14291/01ΝΤ/Β/86/147(2010)
Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ: 000717701000
Αριθμός Μητρώου Παραγωγών: 001075
Αριθμός Μητρώου Προμηθευτών 532/11
Δικτυακός τόπος: www.infoquest.gr

 
Τρόποι Παραγγελίας

Το www.mistore-greece.gr σας προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους για να παραγγείλετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν ανάμεσα σε χιλιάδες επιλογές.

 

Για να παραγγείλετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν έχετε τις εξής επιλογές:

 
On-Line Παραγγελίες

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας. Επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, τοποθετώντας τα στο Καλάθι Αγορών. Μόλις ολοκληρώσετε τις αγορές σας, πατήστε το Καλάθι Αγορών και ολοκληρώστε την παραγγελία σας ακολουθώντας τα βήματα που υποδεικνύονται.

 
Τηλεφωνικές Παραγγελίες

Μπορείτε να καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών: 211 999 1590. Εκεί μπορείτε να συνομιλήσετε με το εξειδικευμένο προσωπικό μας, να μάθετε περισσότερα για το προϊόν που σας ενδιαφέρει και να το παραγγείλετε δίνοντας τον κωδικό προϊόντος που αναγράφεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Προσοχή: τηλεφωνικές παραγγελίες με τρόπο πληρωμής που απαιτεί να κάνετε Login σε υπηρεσίες τραπεζικών ή άλλων αντίστοιχων ιδρυμάτων δεν μπορούν να γίνουν τηλεφωνικά.

 

Παραγγελίες σε ένα από τα καταστήματα μας



Εμπορικό Κέντρο Golden Hall

Εμπορικό Κέντρο Golden Hall, 1ος όροφος
Λ. Κηφισίας 37Α, 15123 Μαρούσι
Τηλ.: 211 999 7333
E-mail: mistore_golden_hall@mistore-greece.gr
Ωράριο παραλαβής: Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-21:00 & Σάββατο 10:00-20:00 (εξαιρούνται οι αργίες και οι ημέρες της ετήσιας απογραφής)




Εμπορικό Κέντρο River West

Εμπορικό Κεντρο River West Open
Προόδου 1,3,5 122 41 Αιγάλεω
Τηλ.: 211 999 5500
E-mail: mistore_river_west@mistore-greece.gr
Ωράριο παραλαβής: Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-21:00 & Σάββατο 10:00-20:00 (εξαιρούνται οι αργίες και οι ημέρες της ετήσιας απογραφής)




Κολωνάκι

Σόλωνος 1 & Καναρη 17, ΤΚ 10671 Κολωνάκι
Τηλ.: 211 999 5400
E-mail: mistore_kolonaki@mistore-greece.gr
Ωράριο παραλαβής: Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-21:00 & Σάββατο 10:00-18:00 (εξαιρούνται οι αργίες και οι ημέρες της ετήσιας απογραφής)




Θεσσαλονίκη

Παύλου Μελά 14
54622, Κέντρο Θεσσαλονίκης
Τηλ.: 2311 286 678
E-mail: mistore-thess@mistore-greece.gr
Ωράριο παραλαβής: Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-21:00 & Σάββατο 10:00-18:00 (εξαιρούνται οι αργίες και οι ημέρες της ετήσιας απογραφής)

Το εξειδικευμένο προσωπικό του καταστήματος θα σας βοηθήσει να επιλέξετε το κατάλληλο για εσάς προϊόν και θα σας λύσει όποιες απορίες έχετε.

 
Θέματα τιμολόγησης & φορολογίας

Στις τιμές μας συμπεριλαμβάνονται όλοι οι νόμιμοι Φόροι.
Σε περίπτωση που είστε υποκείμενος στο φόρο ή μη υποκείμενος στο φόρο νομικό πρόσωπο και υπάγεστε σε ειδικό καθεστώς φορολόγησης, ισχύουν τα εξής:

Εφόσον η έδρα σας είναι στην Ελλάδα: και υπάγεστε σε περιοχή ή ανήκετε σε κατηγορία επιχειρήσεων με ειδικό καθεστώς φορολόγησης, τότε θα πρέπει απαραιτήτως να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών εφόσον είναι η πρώτη φορά που καταχωρείτε παραγγελία. Η ιδιότητα του υποκείμενου θα πρέπει να αποδεικνύεται από την βεβαίωση περί υποβολής δήλωσης εργασιών την οποία θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με όποιο άλλο έγγραφο θεωρηθεί απαραίτητο και σας ζητηθεί. Προσοχή η συγκεκριμένη παράγραφος δεν αφορά Ιδιώτες.

 
Αλλαγές σε ήδη καταχωρημένες παραγγελίες

Σε περίπτωση που θέλετε αλλαγή σε ήδη καταχωρημένη παραγγελία σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας: 211 999 1590 και email cs@mistore-greece.gr

 
Αυτοματοποιημένα Ενημερωτικά email

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό ενημερωτικό μήνυμα για την επιτυχή καταχώρηση της, στην διεύθυνση email του λογαριασμού σας με τα στοιχεία της παραγγελίας σας.
Το email αυτό αφορά μόνο την καταχώρηση της παραγγελίας σας και σε καμία περίπτωση δεν συνεπάγονται την πλήρη αποδοχή της παραγγελίας σας από την Info Quest Technologies Μ.Α.Ε.Β.Ε.. Η αποδοχή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται έπειτα από συγκεκριμένους ελέγχους που ακολουθούν (όπως έλεγχος αποθεμάτων, πιστωτικός έλεγχος κα)

 
Παρακολούθηση Παραγγελίας

Μπορείτε μέσω της ενότητας "Κατάσταση Παραγγελίας" στο λογαριασμό σας, να βλέπεται την πορεία εκτέλεσης της καθώς και το ιστορικό των παλαιότερων παραγγελιών σας.

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

 
Τρόποι Πληρωμής
 
Αντικαταβολή μετρητών

Εφόσον επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή, θα πρέπει να πληρώσετε με μετρητά κατά τη στιγμή της παράδοσης.
Το κόστος αντικαταβολής είναι μηδενικό σε περίπτωση που επιλέξετε παραλαβή απο το κατάστημά μας στο Golden Hall ή στο κατάστημα μας στην Θεσσαλονίκη. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση είναι 1€.
Σημειώνεται ότι: η υπηρεσία της αντικαταβολής προσφέρεται συνδυαστικά με την αξία της παραγγελίας σας βάση της κείμενης νομοθεσίας (δείτε παρακάτω την σχετική παράγραφο), αφορά συγκεκριμένες περιοχές και συγκεκριμένους τρόπους αποστολής.

 
Πιστωτική / Χρεωστική κάρτα

Στο www.mistore-greece.gr δεκτές γίνονται οι Visa, Mastercard, Diners πιστωτικές κάρτες, οι Visa, Mastercard χρεωστικές κάρτες και οι Visa, Mastercard προπληρωμένες κάρτες. Εάν επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα, για ορισμένες από τις κάρτες αυτές έχετε τη δυνατότητα εξόφλησης του ποσού μέσω δόσεων (3, 6, 9, 12, 18, 24 δόσεις). Σημειώστε ότι το πραγματικό ετήσιο επιτόκιο των έντοκων δόσεων ανέρχεται σε 8,9%, καθώς και ότι τόσο οι έντοκες και άτοκες δόσεις, όσο και το επιτόκιο ισχύουν μόνο για αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα.

 
< 150€ Έντοκες
151€ – 250€ 6 άτοκες
251€ – 500€ 12 άτοκες
501€ > 24 άτοκες
 

Η παράδοση των παραγγελιών όπου η πληρωμή έχει πραγματοποιηθεί με πιστωτική κάρτα, γίνονται μόνο στον κάτοχο της πιστωτικής κάρτας, με την επίδειξη της κάρτας και της αστυνομικής ταυτότητας. Παραγγελίες με πληρωμή με πιστωτική κάρτα δεν παραδίδονται σε τρίτο πρόσωπο.
Στις αναγραφόμενες τιμές συμπεριλαμβάνονται οι νόμιμοι Φόροι
Μέχρι την πλήρη εξόφληση του τιμήματος τα εμπορεύματα παραμένουν στην κυριότητα της πωλήτριας εταιρείας.
Για την υλοποίηση της υπηρεσίας πιστοποίησης κατόχου κάρτας ενδέχεται να απαιτηθεί η μεταφορά στοιχείων της κάρτας τους, σε τρίτο πάροχο, συνεργαζόμενο με την ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ.

 
Σχετική Νομοθεσία

Σύμφωνα με το Νόμο Ν.4446/2016 άρθρο 69 § 2 «Τα φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας πεντακοσίων (500) ευρώ και άνω, που εκδίδονται για πώληση αγαθών ή παροχή υπηρεσιών σε ιδιώτες, εξοφλούνται από τους λήπτες τους, αγοραστές των αγαθών ή των υπηρεσιών, αποκλειστικώς με τη χρήση μέσων πληρωμής με κάρτα ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου πληρωμής, όπως ενδεικτικά άλλα όχι περιοριστικά τραπεζικό έμβασμα, πληρωμή μέσω λογαριασμού πληρωμών, χρήση ηλεκτρονικού πορτοφολιού. Δεν επιτρέπεται εξόφληση των στοιχείων αυτών με μετρητά.» Ως εκ τούτου οι παραγγελίες με αξία άνω των 500 ευρώ συμπεριλαμβανομένων των φόρων και λοιπών επιβαρύνσεων θα πρέπει να εξοφλούνται με τους παραπάνω τρόπους.

 
ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ COOKIES

Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε Safari σε περιβάλλον Windows και αντιμετωπίζετε πρόβλημα στη χρήση πιστωτικής κάρτας, παρακαλούμε επιλέξτε στην περιοχή Privacy -> Block cookies -> Never προκειμένου να λειτουργήσουν σωστά οι διαδικασίες που απαιτούνται με την τράπεζα.

Σε κάθε περίπτωση, αν παρατηρήσετε καθυστέρηση στην πληρωμή σας με πιστωτική κάρτα, παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι δεν είναι ενεργοποιημένη στον browser σας η ρύθμιση για αποκλεισμό third-party cookies (cookies τρίτων μερών).

 
Πληρωμή μέσω IRIS Online Payments

Επιλέγοντας την υπηρεσία IRIS Online Payments, η εξόφληση της παραγγελίας σας γίνεται άμεσα, μέσω του e-Banking της Τράπεζας που συνεργάζεστε με χρέωση του λογαριασμού σας, εφόσον η τράπεζα σας συνεργάζεται με την υπηρεσία IRIS Online Payments. Η υπηρεσία IRIS Online Payments αποτελεί πανευρωπαική λύση που διασφαλίζει την εξόφληση των πληρωμών σε πραγματικό χρόνο παρέχοντας υψηλό επίπεδο ασφάλειας των συναλλαγών χωρίς να απαιτείται η γνωστοποίηση των προσωπικών δεδομένων και χωρίς ειδική εγγραφή.

Για τη χρήση της υπηρεσίας στην παραγγελία σας, επιλέγετε την υπηρεσία IRIS Online Payments και την τράπεζα που συνεργάζεστε. Στο επόμενο βήμα καταχωρείτε τους κωδικούς που ήδη έχετε για το e-banking της τράπεζας σας και επιλέγετε λογαριασμό χρέωσης.

 
Κωδικός πληρωμής σε τράπεζα (Ταυτότητα Πληρωμής)

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας τον 25ψήφιο κωδικό πληρωμής που θα σας δοθεί αμέσως μετά την καταχώριση της παραγγελίας σας. Ο κωδικός πληρωμής περιλαμβάνεται και στο email Επιβεβαίωσης παραγγελίας. Η εξόφληση μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω του e-banking σας ή σε υποκατάστημα τράπεζας, χρησιμοποιώντας τον 25ψήφιο κωδικό.

Στην περίπτωση που χρησιμοποιήσετε το e-banking σας, πρέπει να αναζητήσετε στην περιοχή Πληρωμές τοv Τύπο Πληρωμής "Info Quest Technologies-Mi Store" και στο πεδίο Κωδικός Πληρωμής θα καταχωρήσετε το νούμερο που θα εμφανιστεί στην οθόνη σας μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Στην περίπτωση πληρωμής σε υποκατάστημα τράπεζας, θα σας ζητηθεί να πληρώσετε επιπλέον 1,2 ευρώ.

Παρακαλούμε, στείλτε το αντίγραφο της εντολής πληρωμής με email στο cs@mistore-greece.gr.

 
Καταβολή πλήρους τιμήματος

Στην περίπτωση που παραλάβετε προϊόντα, αυτά παραμένουν στην κυριότητα της Info Quest Technologies Α.Ε.Β.Ε.. μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή καταβολή του τιμήματος της παραγγελίας σας.

 
Πιστωτικός Έλεγχος

Όλες οι παραγγελίες υπόκεινται σε επιπλέον πιστωτικούς ελέγχους από την εταιρία, η οποία διατηρεί το δικαίωμα δίχως αιτιολόγηση να σας ζητήσει κατά την κρίση της:

  • είτε να προσκομίσετε επιπλέον έγγραφα που θα ταυτοποιούν τα στοιχεία σας
  • είτε να γίνει αλλαγή από τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής σε κάποιον άλλο
  • είτε και να απορρίψει πλήρως την παραγγελία σας και να μην την κάνει αποδεκτή

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια για τους τρόπους Πληρωμής στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

 
Τρόποι Αποστολής

Το www.mistore-greece.gr σας προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους για να παραλάβετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας μπορείτε να επιλέξετε τους παρακάτω τρόπους παραλαβής της παραγγελίας σας:

 
Τρόποι αποστολής και χρεώσεις

Το www.mistore-greece.gr επιδοτεί το κόστος παράδοσης των προϊόντων και δεν σας μεταφέρει το συνολικό τίμημα μεταφορικών.

Το κόστος αποστολής περιλαμβάνει τους νόμιμους φόρους και διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο που θα επιλέξετε σύμφωνα με τα εξής:

 
  Παραγγελία έως 85 ευρώ (με ΦΠΑ) Παραγγελία άνω των 85 ευρώ (με ΦΠΑ)
        Αποστολή στον χώρο σας                                                          Δωρεάν Δωρεάν
Παραλαβή από Κατάστημα ACS Δωρεάν Δωρεάν
Παραλαβή από ACS Lockers Δωρεάν Δωρεάν
Παραλαβή από BOX NOW Lockers 2€ Δωρεάν
Παραλαβή από Κατάστημα Xiaomi Δωρεάν Δωρεάν
Παράδοση σε 60' με Wolt 5€ 5€
 
Ισχύς παραγγελιών

Οι παραγγελίες παραμένουν σε ισχύ και διαθέσιμες για παράδοση μέχρι και 15 ημερολογιακές ημέρες από την καταχώρησή τους. Σε περίπτωση που δεν καθίσταται δυνατή η ολοκλήρωση της παραγγελίας (ενδεικτικά αναφερομένων: αδυναμία επικοινωνίας, μη προσέλευση για παραλαβή του προϊόντος, μη διαθεσιμότητα του προϊόντος που ζητήθηκε με την παραγγελία) και μετά το πέρας της εν λόγω προθεσμίας, η παραγγελία ακυρώνεται.

 
Ειδικές περιπτώσεις αποστολών ή και παραγγελιών

Σε ειδικές περιπτώσεις παραγγελιών μεγάλου όγκου ή και βάρους η αποστολή γίνεται με μεταφορικά μέσα της απολύτου επιλογής της Info Quest Technologies Μ.Α.Ε.Β.Ε., ενώ κάποιες παραδόσεις είναι εφικτές μόνο σε μεγάλες αστικές περιοχές. Η Info Quest Technologies Μ.Α.Ε.Β.Ε. επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί συγκεκριμένες παραγγελίες και να απορρίψει συγκεκριμένες πωλήσεις, ενημερώνοντας εγκαίρως και επιστρέφοντας το σύνολο του τυχόν καταβληθέντος τιμήματος της ακυρωθείσας παραγγελίας.
Για ειδικές κατηγορίες προϊόντων, όπως για παράδειγμα προϊόντα που έρχονται κατόπιν παραγγελίας, ή είναι πολύ υψηλής αξίας, ή εκτός της κανονικής ροής του www.mistore-greece.gr, ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή, πριν τη δρομολόγηση της παραγγελίας.

 
Επιπλέον πληροφορίες για την «Παραλαβή από το Κατάστημα Mistore»

Xiaomi Store Golden Hall (Χάρτης)
Εμπορικό Κέντρο Golden Hall, 1ος όροφος
Λ. Κηφισίας 37Α, 15123 Μαρούσι
Τηλ.: 211 999 7333
E-mail: mistore_golden_hall@mistore-greece.gr
Ωράριο παραλαβής: Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-21:00 & Σάββατο 10:00-20:00 (εξαιρούνται οι αργίες και οι ημέρες της ετήσιας απογραφής)
Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να παραλάβετε από το κατάστημα μας στο Golden Hall, θα ενημερωθείτε τηλεφωνικά όταν η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη.

Xiaomi Store River West (Χάρτης)
Εμπορικό Κέντρο River West
Προόδου 1,3,5 122 41 Αιγάλεω
Τηλ.: 211 999 5500
E-mail: mistore_river_wet@mistore-greece.gr
Ωράριο παραλαβής: Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-21:00 & Σάββατο 10:00-20:00 (εξαιρούνται οι αργίες και οι ημέρες της ετήσιας απογραφής)
Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να παραλάβετε από το κατάστημα μας στο Golden Hall, θα ενημερωθείτε τηλεφωνικά όταν η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη.

Xiaomi Store Κολωνάκι (Χάρτης)
Σόλωνος 1 & Καναρη 17, ΤΚ 10671 Κολωνάκι
Τηλ.: 211 999 5400
E-mail: mistore_kolonaki@mistore-greece.gr
Ωράριο παραλαβής: Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-21:00 & Σάββατο 10:00-20:00 (εξαιρούνται οι αργίες και οι ημέρες της ετήσιας απογραφής)
Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να παραλάβετε από το κατάστημα μας στο Golden Hall, θα ενημερωθείτε τηλεφωνικά όταν η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη.

Xiaomi Store Θεσσαλονίκη (Χάρτης)
Παύλου Μελά 14, 54622, Κέντρο
Τηλ.: 2311 286 678
E-mail: mistore-thess@mistore-greece.gr
Ωράριο παραλαβής: Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-21:00 & Σάββατο 10:00-18:00 (εξαιρούνται οι αργίες και οι ημέρες της ετήσιας απογραφής)
Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να παραλάβετε από το κατάστημα μας στη Θεσσαλονίκη, θα ενημερωθείτε τηλεφωνικά όταν η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη.

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Παρακαλούμε κατά την προσέλευσή σας να έχετε μαζί τον αριθμό της παραγγελίας σας. Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής πιστωτική κάρτα, για την παραλαβή της παραγγελίας σας, θα πρέπει υποχρεωτικά να προσκομίσετε την ταυτότητά σας.

 
Παραδόσεις

Η επεξεργασία των παραγγελιών, η συλλογή των προϊόντων και οι αποστολές γίνονται καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) κατά τις εργάσιμες ώρες. Παραδόσεις δεν πραγματοποιούνται τις επίσημες αργίες, τις ημέρες κατά τις οποίες η αποθήκη μας είναι κλειστή λόγω της ετήσιας απογραφής, καθώς και τα Σαββατοκύριακα (εκτός αν ορίζεται διαφορετικά). Το ωράριο παραδόσεων στο χώρο του πελάτη από την εταιρία ταχυμεταφορών είναι 9:00 – 17:00 καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) και δεν μπορεί να προγραμματιστεί ραντεβού.

 
Συνολική αποστολή παραγγελίας

Για την αποφυγή επιπλέον χρέωσης μεταφορικών η παραγγελία εκτελείται όταν όλα τα προϊόντα που περιλαμβάνονται σε αυτήν είναι διαθέσιμα. Αν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε παράδοση των διαθέσιμων μόνο προϊόντων της παραγγελίας, παρακαλούμε καλέστε μας στο 211 999 1590, δηλώνοντας τον αριθμό παραγγελίας ή τοποθετήστε ξεχωριστή παραγγελία για τα μη διαθέσιμα προϊόντα. Η τελική επιβεβαίωση διαθεσιμότητας πραγματοποιείται κατά την επεξεργασία της παραγγελίας και την συλλογή των προϊόντων.

 
Τμηματική Παράδοση

Κάθε διαθέσιμο προϊόν της παραγγελίας σας θα σας παραδίδεται άμεσα.
Το κόστος των μεταφορικών προκύπτει από τον συνολικό αριθμό παραδόσεων και την τιμή των προϊόντων σύμφωνα με τους ισχύοντες όρους χρήσης του www.mistore-greece.gr.
Το μέγιστο κόστος μεταφορικών προκύπτει μόνο στην περίπτωση που σας παραδοθούν τα προϊόντα ένα προς ένα ξεχωριστά.
Το μέγιστο κόστος μεταφορικών θα σας εμφανιστεί στην επόμενη σελίδα.

 
Ενημέρωση σε περιπτώσεις μη διαθέσιμων προϊόντων

Για παραγγελίες με προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα, αλλά κατόπιν παραγγελίας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης των προϊόντων. Η ενημέρωση συνήθως γίνεται εντός των επόμενων τριών εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας στα στοιχεία επικοινωνίας που συμπληρώσατε στην παραγγελία σας.

 
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Ολοκλήρωση της αποστολής με την παραλαβή των προϊόντων

Διευκρινίζεται ότι τα προϊόντα της παραγγελίας σας αποστέλλονται και η ευθύνη για τη μεταφορά στο σημείο που μας έχετε υποδείξει και μέχρι την παραλαβή τους από εσάς είναι στην Info Quest Technologies Μ.Α.Ε.Β.Ε.. Εάν για οποιονδήποτε λόγο η μεταφορά πραγματοποιηθεί με δικά σας μέσα ή με μεταφορέα που ενεργεί με δική σας εντολή, τότε η ευθύνη της μεταφοράς βαρύνει εσάς.

 
ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ - ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ!

Θα πρέπει κατά την παραλαβή να γίνεται σχολαστικός έλεγχος της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του, ώστε να εντοπιστεί οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν δημιουργήθηκε κατά τη μεταφορά. Σε περίπτωση που εντοπίσετε τυχόν πρόβλημα στη συσκευασία παρακαλούμε μην προχωρήσετε στην παραλαβή του προϊόντος, αλλά επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Εάν διαπιστώσετε πρόβλημα αμέσως μετά την παραλαβή, αυτό θα πρέπει να το δηλώσετε άμεσα στον μεταφορέα. Αμέσως μετά παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας γνωστοποιώντας μας τη σχετική δήλωση που κάνατε στον μεταφορέα.

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια για τους τρόπους Αποστολής στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

 
Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων

Αντιμετωπίζετε πρόβλημα με το προϊόν που μόλις παραλάβατε και επιθυμείτε την επιστροφή ή αντικατάσταση του;
Το www.mistore-greece.gr είναι εδώ για να σας εξυπηρετήσει και σας προσφέρει πολύ απλούς και εύκολους τρόπους εξυπηρέτησης.
Εφόσον ανήκετε λοιπόν σε κάποια από τις παρακάτω περιπτώσεις, η διαδικασία επιστροφής είναι απλή, εύκολη και άμεση.
Αρκεί να ακολουθήσετε την σχετική διαδικασία παρακάτω:

Σε περίπτωση λοιπόν που το προϊόν που αγοράσατε εμπίπτει σε μία από τις παρακάτω περιπτώσεις, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή του, η οποία γίνεται σύμφωνα με τα παρακάτω.

ΠΡΟΣΟΧΗ!
- Σε περιπτώσεις τεχνικού προβλήματος και κάλυψης εγγύησης: θα πρέπει να απευθυνθείτε στο Service Center.
- Σε περιπτώσεις όπου το προϊόν δεν λειτουργεί κατά την στιγμή της παραλαβής και επιθυμείτε αντικατάστασή του με νέο και όχι επιστροφή: για αντικατάσταση του προβληματικού προϊόντος και συγκεκριμένα σε όσες περιπτώσεις προβλέπεται επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

 
Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής σας δραστηριότητας, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντάς μας το προϊόν. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της υπαναχώρησης (είτε το επιστρέφετε εσείς, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα). Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή, θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το έχετε εξοφλήσει.

 
Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.
Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, να είναι άθικτη η συσκευασία και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.
Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Ειδικά στις περιπτώσεις εξαρτημάτων και ανταλλακτικών όπου το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία τόσο για την επιλογή του όσο και για την εγκατάσταση του και το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη μονάδα, θεωρείται ότι η αποσφράγιση της συσκευασίας του συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της εμπορικής του αξίας και σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% της αξίας τιμολόγησης, εκτός και αν αφορά αγορά που πραγματοποιήσατε έπειτα από δική μας πρόταση.
Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Δικαιώματος Υπαναχώρησης: Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας εφόσον έχουν αποσφραγιστεί, καθώς και αναλώσιμα εκτυπωτών, προγράμματα και λογισμικό που έχει αποσφραγιστεί κλπ.

 
Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος

Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία.
Έξοδα αποστολής: η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

 
Επιστροφή λόγω λάθους επιλογής προϊόντος

Η Info Quest Technologies Α.Ε.Β.Ε. σας παρέχει τη δυνατότητα να ζητήσετε την επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε ακόμη και μετά τις 14 ημερολογιακές ημέρες που ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης ή ακόμη και σε περιπτώσεις που η αγορά δεν προορίζεται για προσωπική χρήση αλλά αφορά επαγγελματική χρήση. Η δυνατότητα προσφέρεται εφόσον το προϊόν είναι άθικτο, με σφραγισμένη συσκευασία και η επιστροφή γίνει σε εύλογο χρονικό διάστημα σύμφωνα με τον κύκλο ζωής του προϊόντος.
Σε κάθε περίπτωση η Info Quest Technologies Α.Ε.Β.Ε. διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει οποιαδήποτε αίτηση επιστροφής δίχως την υποχρέωση αιτιολόγησης της απόφασης αυτής.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σημειώνεται ότι περιπτώσεις όπου το επιστρεφόμενο προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση δεν μπορεί να επιστραφεί. Εάν για ειδικούς λόγους γίνει δεκτή κατ' εξαίρεση η επιστροφή τέτοιας περίπτωσης, τότε η εταιρεία θα καταβάλει μέρος του τιμήματος το οποίο θα προσδιορίζεται για την συγκεκριμένη περίπτωση σύμφωνα με την κατάσταση του προϊόντος και την τρέχουσα εμπορική του αξία του και αφού προηγηθεί έλεγχος της κατάστασης του στο κέντρο διανομής μας.
Έξοδα αποστολής: η αποστολή του προς επιστροφή προϊόντος καθώς τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν εσάς.

Στις παραπάνω περιπτώσεις εκτός της Υπαναχώρησης, η όποια αντικατάσταση ή πίστωση θα γίνεται αφού ελεγχθεί το επιστρεφόμενο προϊόν και διαπιστωθεί μετά τον έλεγχο ότι υπόκειται σε διαδικασία αντικατάστασης ή πίστωσης σύμφωνα με τα παραπάνω. Η επιστροφή του όποιου καταβεβλημένου τιμήματος ή μέρους αυτού εφόσον υπόκειται σε διαδικασία μείωσης του επιστρεφόμενου ποσού, θα γίνεται με έκδοση Δωροεπιταγής για επόμενη αγορά.

 
Φόρμα Επιστροφής

Προκειμένου να επιστρέψετε ένα προϊόν, θα πρέπει να συμπληρώστε τη σχετική «Φόρμα Επιστροφής» πατώντας εδώ.

 
Φόρμα Υπαναχώρησης

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης αρκεί να συμπληρώσετε την σχετική φόρμα «Φόρμα Υπαναχώρησης» πατώντας εδώ.
Η δήλωση υπαναχώρησης μπορεί να σταλεί άμεσα ηλεκτρονικά ή με συστημένη επιστολή προς την Εταιρία μας ή μπορείτε να την προσκομίσετε με δικά σας μέσα στην Έδρα της εταιρίας μας.

 
ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Όλες οι παραπάνω αναφερόμενες περιπτώσεις υπαναχώρησης γίνονται στις κεντρικές μας αποθήκες στην διεύθυνση: Logistics - Αποθήκες: Κηφισού 119 (Είσοδο από Μπιχάκη 42), 18233 Aγ.Ι.Ρέντη

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

 
Εγγυήσεις-Service
1   Εγγυήσεις

Κάθε προϊόν συνοδεύεται από εμπορική εγγύηση καλής λειτουργίας η οποία προσφέρεται από τον κατασκευαστή ή την επιχείρηση που εισήγαγε το προϊόν στην ΕΕ ή την επιχείρηση που επιθέτει στο προϊόν τα σήματα της εμφανιζόμενη ως κατασκευαστής (εφεξής "ο Προμηθευτής"), καλύπτεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο ως άνω και σε εγκεκριμένα από αυτόν «Κέντρα Επισκευής» (Service Centers - Πάροχοι εγγύησης), και η οποία σας καλύπτει, πέραν των σχετικών νομίμων δικαιωμάτων σας.

 
2   Σχετικά με την ΕΜΠΟΡΙΚΗ Εγγύηση

Για πληροφορίες σχετικά με την ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ του προϊόντος που αγοράσατε από το www.mistore-greece.gr, παρακαλούμε ανατρέξτε στις πληροφορίες του προϊόντος, καθώς και στη συσκευασία του προϊόντος. Επιπροσθέτως μπορείτε να συμβουλευτείτε και την ιστοσελίδα του εκάστοτε Προμηθευτή (ως αυτός παραπάνω ορίζεται) και να ανατρέξετε και στα υπόλοιπα συνοδευτικά έγγραφα και στοιχεία τα οποία με ευθύνη του Προμηθευτή περιλαμβάνονται στο προϊόν, ιδίως αυτά τα οποία αφορούν πληροφορίες για την ασφαλή χρήση και συντήρηση του προϊόντος. Σημειώνουμε τα εξής:
- Ο Προμηθευτής κάθε προϊόντος ορίζει τι ισχύει σχετικά με την εμπορική εγγύηση του εν λόγω προϊόντος ή υπηρεσίας, και ο τρόπος κάλυψης της εξαρτάται από και αποτελεί απόφαση αυτού και όχι του καταστήματός μας.
- Κάποιοι Προμηθευτές, διακρίνουν τη διάρκεια της εμπορικής εγγύησης που παρέχουν, ανάλογα με το αν είστε καταναλωτής ή όχι ήτοι αν αγοράσατε το προϊόν για προσωπική χρήση, διάκριση και διάρκεια που εξαρτάται από και αποτελεί απόφαση του Προμηθευτή και όχι του καταστήματός μας.
- Για ορισμένα προϊόντα επιπρόσθετα προβλέπεται από Προμηθευτές η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά Αντικατάσταση προϊόντος με Τεχνικό Πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival). Για σχετικές πληροφορίες παρακαλώ ανατρέξετε στη σχετική ενότητα παρακάτω.
Στοιχεία επικοινωνίας «Service Centers». Για πληροφορίες σχετικά με την εμπορική εγγύηση του προϊόντος που αγοράσατε από το www.mistore-greece.gr ανατρέξτε και στη συσκευασία του προϊόντος. Επιπροσθέτως μπορείτε να συμβουλευτείτε και την ιστοσελίδα του κατασκευαστή.

 
3   Σχετικά με την ΝΟΜΙΜΗ Εγγύηση

Τα νόμιμα δικαιώματά σας που απορρέουν από την ΝΟΜΙΜΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ήτοι τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών του Αστικού Κώδικα καθώς επίσης και από τις διατάξεις περί προστασίας του καταναλωτή, στην περίπτωση που οι δεύτερες τυγχάνουν εφαρμογής, δεν επηρεάζονται με οποιονδήποτε τρόπο από την Εμπορική Εγγύηση που προσφέρει ο Κατασκευαστής/Προμηθευτής του εκάστοτε προϊόντος. Το www.mistore-greece.gr έχει την πλήρη ευθύνη και αναλαμβάνει όλες τις δεσμεύσεις που προβλέπονται από νόμο και τις διατάξεις του σχετικά με τα δικαιώματα σας σαν αγοραστής ή/και καταναλωτής και το αφορούν.
Ειδικότερα σχετικά με τις διατάξεις περί καταναλωτή:
Εφόσον πραγματοποιήσατε αγορά ως καταναλωτής, ισχύουν όλα τα σχετικά σας δικαιώματα έναντι του Προμηθευτή σύμφωνα με την Οδηγία 1999/44/ΕΚ και το Ν. 2251/1994 «Προστασία των Καταναλωτών», όπως ισχύει μετά τις τροποποιήσεις του, αρ. 5, (όπως λ.χ. το δικαίωμα του καταναλωτή να ζητήσει προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος, σε περίπτωση που ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για το προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες ημέρες)
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα σχετικά κατοχυρωμένα σας δικαιώματα, μπορείτε να επισκεφθείτε τον ιστότοπο την Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” καθώς και τον ιστότοπο «European Consumer Centers».
Ειδικότερα σχετικά με τις διατάξεις περί πώλησης του Αστικού Κώδικα:
Οι Πωλητές προϊόντων, όπως εν προκειμένω το κατάστημά μας www.mistore-greece.gr, σύμφωνα με τις διατάξεις περί πώλησης του Αστικού Κώδικα (αρ. 534επ.) είναι υποχρεωμένοι να παραδίδουν προϊόν χωρίς πραγματικά ελαττώματα, ελεύθερο από δικαιώματα τρίτων, ως κατά τον Αστικό Κώδικα ανταποκρινόμενο στη σύμβαση πώλησης. Για τον προσδιορισμό των εύλογων προσδοκιών σας ως αγοραστή στο πλαίσιο ανταπόκρισης του προϊόντος στη σύμβαση πώλησης, λαμβάνονται υπόψη οι δημόσιες δηλώσεις – παρουσιάσεις του καταστήματός μας ή λ.χ. προμηθευτή του αναφορικά με το προϊόν, ιδίως στο πλαίσιο διαφήμισης ή επισήμανσης.
Δεν ευθυνόμαστε για μη ανταπόκριση του προϊόντος στην περίπτωση που κατά τη σύναψη της σύμβασης γνωρίζατε τη μη ανταπόκριση ή αυτή οφείλεται σε υλικά που χορηγήσατε εσείς. Επίσης ειδικότερα για πράγμα με ψηφιακά στοιχεία στη σύμβαση πώλησης, το κατάστημά μας δεν ευθύνεται και δε συντρέχει έλλειψη ανταπόκρισης του πράγματος με ψηφιακά στοιχεία στη σύμβαση, όταν αυτή απορρέει αποκλειστικά από την απουσία συγκεκριμένης ενημέρωσης, την οποία δεν εγκαταστήσατε ως ο αγοραστής εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από την παροχή της, εφόσον είχατε ενημερωθεί σχετικά με τη διαθεσιμότητα της ενημέρωσης και τις συνέπειες της μη εγκατάστασής της και η αδυναμία σας να εγκαταστήσετε την ενημέρωση ή η εσφαλμένη εγκατάστασή της από εσάς δεν οφειλόταν σε ατελείς οδηγίες εγκατάστασης που σας παρασχέθηκαν. Σε κάθε περίπτωση, αναγνωρίζετε και αποδέχεστε ότι οι εν λόγω ενημερώσεις επί ψηφιακών στοιχείων θα σας παρέχονται όπως και όταν αντίστοιχα παρασχεθούν από τον κατασκευαστή/ προμηθευτή του εκάστοτε προϊόντος.
Ειδάλλως, ως πωλητής το κατάστημά μας εγγυάται σε κάθε αγοραστή, όπως εν προκειμένω εσάς, ότι τα προϊόντα που πωλεί συμμορφώνονται με τη συναφθείσα σύμβαση πώλησης για περίοδο δύο ετών μετά από την παράδοση του προϊόντος στον αγοραστή, εφόσον διαπιστωθεί ότι η έλλειψη ανταπόκρισης που εμφανίστηκε στο προϊόν εντός διετίας από την παράδοση υφίστατο ήδη κατά τον χρόνο παράδοσης. Μάλιστα, τυχόν έλλειψη συμμόρφωσης η οποία παρατηρείται εντός ενός έτους από την παράδοση του προϊόντος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση (εκτός εάν κάτι τέτοιο αποδεικνύεται διαφορετικά ή το τεκμήριο αυτό είναι ασυμβίβαστο με τη φύση του αγαθού ή τη φύση της έλλειψης). Σημειώνουμε ότι ειδικά για την περίπτωση σύμβασης που εκτελείται με διαρκή παροχή ψηφιακών στοιχείων, τα δικαιώματά σας ως αγοραστή που απορρέουν αποκλειστικά από τη μη ανταπόκριση του ψηφιακού στοιχείου παραγράφονται μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τη λήξη της συμβατικής διάρκειας - η έλλειψη ανταπόκρισης που συνδέεται με τα ψηφιακά στοιχεία και διαπιστώνεται κατά τη διάρκεια της σύμβασης τεκμαίρεται ότι υπήρχε καθ’ όλο το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε.
Τα δικαιώματά σας ως αγοραστή που απορρέουν αποκλειστικά από την αθέτηση από πλευράς μας της υποχρέωσης ενημέρωσης, παραγράφονται μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τη λήξη του χρόνου κατά τον οποίο οφείλεται η ενημέρωση. Σε μια τέτοια περίπτωση ευθύνης μας για έλλειψη ανταπόκρισης, παρέχεται σε εσάς ως αγοραστή η δυνατότητα αποκατάστασης της ανταπόκρισης, δικαιούμενοι για:

  • Διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος ,εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες ,
  • Ειδάλως, και μόνο αν δεν πληρούται το παραπάνω, -μείωση του τιμήματος, ή, σε περίπτωση ουσιώδους έλλειψης ανταπόκρισης, -να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση ΜΟΝΟ σε περίπτωση που το κατάστημά μας αρνηθεί νομίμως να αποκαταστήσει -είτε δεν πρόκειται να προβεί ή δεν προβαίνει ολοσχερώς ή προσηκόντως σε αποκατάσταση -είτε παρά τις προσπάθειές μας για αποκατάσταση εμφανισθεί εκ νέου έλλειψη ανταπόκρισης -είτε η έλλειψη ανταπόκρισης είναι τόσο σοβαρή, ώστε να δικαιολογεί την άμεση μείωση του τιμήματος ή την υπαναχώρηση -είτε, τέλος, η έλλειψη ανταπόκρισης εκδηλωθεί εντός τριάντα (30) ημερών από την παράδοση του πράγματος και εσείς ο αγοραστής μας έχετε εγγράφως ειδοποιήσει για την έλλειψη ανταπόκρισης χωρίς υπαίτια καθυστέρηση.
  • Αποζημίωση, στην περίπτωση μη ανταπόκρισης από πταίσμα μας ή αν αναλάβαμε ευθύνη μας για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, για τη ζημία που δεν καλύπτεται από την άσκηση των ανωτέρω δικαιωμάτων ή για τη μη εκτέλεση της σύμβασης

 

ΠΡΟΣΟΧΗ - ΖΗΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ

Σε περίπτωση που το προϊόν που μόλις παραλάβατε, έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά, αυτό δεν αφορά κάλυψη εμπορικής εγγύησης του κατασκευαστή και θα πρέπει να ανατρέξτε για οδηγίες στην ενότητα Τρόποι Αποστολής.

 
Κόστος Αποστολής προς το Service Center

Οι αποστολές από και προς τα κέντρα επισκευών γίνονται πάντοτε με δικό σας μέσο και κόστος, εκτός των περιπτώσεων που προβλέπεται κάποια ειδική διαδικασία από τον κατασκευαστή.

 
Service Centers

Στην περίπτωση που ένα προϊόν παρουσιάσει τεχνικό πρόβλημα εντός της εγγύησης, επικοινωνείτε με το εγκεκριμένο από τον κατασκευαστή «Service Center» για την κάλυψη της Εμπορικής Εγγύησης.
Το Service Center μπορεί να σας ενημερώσει για όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν στην εμπορική εγγύηση του προϊόντος καθώς και τη διαδικασία αποκατάστασης της βλάβης.

Επικοινωνήστε με το Service Center για πληροφορίες σχετικά με:

  • Τη διάρκεια της εμπορικής εγγύησης του προϊόντος
  • Τη διαδικασία αποκατάστασης βλάβης
  • Πού μπορεί να γίνει η αποκατάσταση της βλάβης

ΣΥΜΒΟΥΛΗ
Κατά την επικοινωνία σας με το Service Center να έχετε στην διάθεση σας το ακριβές μοντέλο του προϊόντος και τον σειριακό αριθμό (συμβουλευτείτε τις οδηγίες χρήσεως που συνοδεύουν το προϊόν) και το παραστατικό Αγοράς του, γιατί μπορεί να σας ζητηθούν.

 
Διαδικασία Αντικατάστασης DOA για συγκεκριμένους κατασκευαστές

Έκτος από τα οριζόμενα ως ανωτέρω στο νόμο δικαιώματα, για ορισμένα προϊόντα προβλέπεται η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά Αντικατάσταση προϊόντος με Τεχνικό Πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival). Η δυνατότητα αυτή εφόσον παρέχεται από τον κατασκευαστή, αφορά συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από την αγορά και ισχύει συνήθως για λίγες ημέρες από την ημερομηνία αγοράς (7 ημέρες). Στη περίπτωση λοιπόν που το προϊόν καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης DOA και επιθυμείτε να την ενεργοποιήσετε, θα πρέπει να ακολουθείται η προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή διαδικασία αποκατάστασης εντός του προβλεπόμενου από την διαδικασία χρόνου.

Εφόσον προβλέπεται αντικατάσταση και όχι επισκευή, τότε το προϊόν αποστέλλεται στο εγκεκριμένο από τον κατασκευαστή σημείο επιστροφής για έλεγχο και έγκριση αντικατάστασης και πάντοτε σύμφωνα με την πολιτική DOA που ισχύει από τον κατασκευαστή. Λόγω του ότι κάποιοι κατασκευαστές ενδέχεται να παρέχουν υποστήριξη στο χώρο σας, είναι σημαντικό να επικοινωνείτε εκ' των προτέρων με τον πάροχο της εγγύησης ώστε να ενημερωθείτε για τις επιπλέον δυνατότητες – παροχές εγγύησης που παρέχει ο κατασκευαστής.

 
Διαδικασία

Για να εκμεταλλευτείτε την δυνατότητα DOA όπου και όταν αυτή προβλέπεται από τον κατασκευαστή θα πρέπει να τηρείται η διαδικασία όπως ακριβώς την έχει περιγράψει ο κατασκευαστής.
Σε κάθε περίπτωση, για να γίνει επιστροφή περίπτωσης DOA θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το αντίγραφο του «Παραστατικού Αγοράς», να είναι σε άρτια κατάσταση, να συνοδεύεται με όλα τα παρελκόμενα του, να είναι εντός της προβλεπόμενης από τον κατασκευαστή χρονικής διάρκειας DOA και να συνοδεύεται από αναλυτική περιγραφή του προβλήματος κατά την συμπλήρωση της Φόρμας Επιστροφών.
Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται από τον κατασκευαστή να έχει προηγηθεί η διάγνωση βλάβης και έγκριση αντικατάστασης από εξουσιοδοτημένο Service Center πριν την έναρξη της διαδικασίας DOA, η τελευταία θα γίνεται δεκτή εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική έγκριση του Service Center.
Η αποστολή προς τα εξουσιοδοτημένα Service Centers γίνεται με δικά σας μέσα και κόστος εκτός αν προβλέπεται κάτι διαφορετικό από τον κατασκευαστή.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Σημειώνεται ότι η διαδικασία DOA ενδέχεται να υπόκειται υπό την έγκριση του κατασκευαστή ακόμη και μετά από την παραλαβή του προϊόντος στο κέντρο διανομής μας και η αποστολή του προς επισκευή προϊόντος στο «Service Center» καθώς και τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς.

 

Για κάθε επιπλέον πληροφορία που χρειάζεστε σχετικά με τις Εγγυήσεις των προϊόντων και τα εξουσιοδοτημένα Service Centers μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

 
Εξυπηρέτηση μετά την Πώληση

Τηλεφωνικές Παραγγελίες: 211 999 1590
(Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-21:00 & Σάββατο 10:00-18:00)
 
Πληροφορίες και διαθεσιμότητα προϊόντων: 211 999 1515
(Δευτέρα έως Παρασκευή 10:0-18:00)
 
Τεχνική εξυπηρέτηση: 211 234 5544
(Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-18:00)
 
Service Center: 211 999 1260
(Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-17:00)

Μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email)
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών: info@mistore-greece.gr
Τμήμα Τεχνικής Εξυπηρέτησης: qservices@quest.gr

 

 

Το mistore-greece.gr / Info Quest Technologies Α.Ε.Β.Ε. καταγράφει τo email σου και το μεταφέρει με ασφάλεια στη βάση δεδομένων του. Με την εγγραφή σου μπορείς να δώσεις τη συγκατάθεσή σου για να χρησιμοποιηθεί το email σου ώστε να επικοινωνήσουμε μαζί σου, να σου υπενθυμίσουμε με ηλεκτρονική μορφή την εκκρεμότητα της παραγγελίας σου ή να σε ενημερώσουμε για αντίστοιχα προϊόντα και υπηρεσίες που παρέχει το site μας και μπορεί να σε ενδιαφέρουν. Μπορεί επίσης, εφόσον έχεις δώσει τη συγκατάθεση σου, να χρησιμοποιηθεί και για άλλες διαφημιστικές ενέργειες της εταιρείας μας, αυτοματισμούς ή και προσωποποιημένες προτάσεις που σχετίζονται με την πλοήγησή σου στο site, αλλά και τις επιλογές των προϊόντων για τα οποία δείχνεις ενδιαφέρον, όπως αυτό καταγράφεται με την είσοδό σου στο site. Περισσότερα στοιχεία σχετικά με την επεξεργασία των Προσωπικών Δεδομένων θα βρεις εδώ : Δήλωση Απορρήτου
Σε ενημερώνουμε ότι έχεις δικαίωμα να ανακαλέσεις ελεύθερα τη συγκατάθεση σου. Για να ανακαλέσεις τη συγκατάθεσή σου μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις επιλογές απεγγραφής, ακολουθώντας (κάνοντας click) τον αντίστοιχο σύνδεσμο (link), που υπάρχει στις ηλεκτρονικές μας επικοινωνίες ή επικοινωνώντας στην ηλεκτρονική διεύθυνση

Εδώ μπορείς να βρεις τις επιλογές που έχεις κάνει για να επικοινωνούμε μαζί σου και να τις επεξεργαστείς. Αν δεν έχεις επιλέξει κάτι μπορείς τώρα να το κάνεις!