Στο mistore-greece.gr χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε την καλύτερη εμπειρία πλοήγησης.
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
211 9991590
Γενικοί Όροι Συναλλαγών

Γραμμή επικοινωνίας καταναλωτών:
Τηλεφωνικά:
   - 211 999 1590
Μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email):
   - Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών: στο cs@mistore-greece.gr
   - Τμήμα Τεχνικής Εξυπηρέτησης: στο qservices@quest.gr
 
Ώρες λειτουργίας:
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών: Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-18:00 (εκτός αργιών )
Τμήμα Τεχνικής Εξυπηρέτησης: Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-17:00 (εκτός αργιών )


Επιπλέον:
Τμήμα Ανθρώπινου δυναμικού του ομίλου Quest: personnel@quest.gr 
Πληροφορίες για την Εταιρεία & τον Όμιλο Quest: pr@quest.gr

Η Εταιρία:
Η επωνυμία της εταιρείας είναι:
"Info Quest Technologies Ανώνυμη Εμπορική και Βιομηχανική Εταιρεία Προϊόντων και Υπηρεσιών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών", δ.τ. "Info Quest Technologies A.E.B.E."
Έδρα:
Αλεξάνδρου Πάντου 25, 176 71 Καλλιθέα Αττικής
Τηλ.: +30 211 999 4000,  Fax: +30 211 999 1399
 
Logistics - Αποθήκες:
Κηφισού 125-127, 18233 Aγ.Ι.Ρέντη

Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 211 999 1000
Fax: +30 211 999 1499
ΑΦΜ:094173630, ΔΟΥ ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΑΡΜΑΕ:14291/01ΝΤ/Β/86/147(2010)
Αριθμός Μητρώου Παραγωγών: 001075
Αριθμός Μητρώου Προμηθευτών 532/11
Δικτυακός τόπος: www.infoquest.gr

Τρόποι Παραγγελίας
Το www.mistore-greece.gr σας προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους για να παραγγείλετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν ανάμεσα σε χιλιάδες επιλογές.

Για να παραγγείλετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν έχετε τις εξής επιλογές:

On-Line Παραγγελίες
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας. Επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, τοποθετώντας τα στο Καλάθι Αγορών. Μόλις ολοκληρώσετε τις αγορές σας, πατήστε το Καλάθι Αγορών και ολοκληρώστε την παραγγελία σας ακολουθώντας τα βήματα που υποδεικνύονται.
 
Τηλεφωνικές Παραγγελίες
Μπορείτε να καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών: 211 999 1590. Εκεί μπορείτε να συνομιλήσετε με το εξειδικευμένο προσωπικό μας, να μάθετε περισσότερα για το προϊόν που σας ενδιαφέρει και να το παραγγείλετε δίνοντας τον κωδικό προϊόντος που αναγράφεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Προσοχή: τηλεφωνικές παραγγελίες με τρόπο πληρωμής που απαιτεί να κάνετε Login σε υπηρεσίες τραπεζικών ή άλλων αντίστοιχων ιδρυμάτων δεν μπορούν να γίνουν τηλεφωνικά.

Παραγγελίες στο Κατάστημα
Μπορείτε να επισκεφτείτε το καταστήμα μας  που βρίσκεται στο :
Εμπορικό Κέντρο Golden Hall, 1ος όροφος
Λ. Κηφισίας 37Α, 15123 Μαρούσι
Τηλ.: 211 999 7333
E-mail: info@mistore-greece.gr.
Το εξειδικευμένο προσωπικό του καταστήματος θα σας βοηθήσει να επιλέξετε το κατάλληλο για εσάς προϊόν και θα σας λύσει όποιες απορίες έχετε.

Θέματα τιμολόγησης & φορολογίας

Στις τιμές μας συμπεριλαμβάνονται όλοι οι νόμιμοι Φόροι.
Σε περίπτωση που είστε υποκείμενος στο φόρο ή μη υποκείμενος στο φόρο νομικό πρόσωπο και υπάγεστε σε ειδικό καθεστώς φορολόγησης, ισχύουν τα εξής:
Εφόσον η έδρα σας είναι στην Ελλάδα: και υπάγεστε σε περιοχή ή ανήκετε σε κατηγορία επιχειρήσεων με ειδικό καθεστώς φορολόγησης, τότε θα πρέπει απαραιτήτως να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών εφόσον είναι η πρώτη φορά που καταχωρείτε παραγγελία. Η ιδιότητα του υποκείμενου θα πρέπει να αποδεικνύεται από την βεβαίωση περί υποβολής δήλωσης εργασιών την οποία θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με όποιο άλλο έγγραφο θεωρηθεί απαραίτητο και σας ζητηθεί. Προσοχή η συγκεκριμένη παράγραφος δεν αφορά Ιδιώτες.

Αλλαγές σε ήδη καταχωρημένες παραγγελίες
Σε περίπτωση που θέλετε αλλαγή σε ήδη καταχωρημένη παραγγελία σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας: 211 999 1590 και email cs@mistore-greece.gr

Αυτοματοποιημένα Ενημερωτικά email
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό ενημερωτικό μήνυμα για την επιτυχή καταχώρηση της, στην διεύθυνση email του λογαριασμού σας με τα στοιχεία της παραγγελίας σας.
Το email αυτό αφορά μόνο την καταχώρηση της παραγγελίας σας και σε καμία περίπτωση δεν συνεπάγονται την πλήρη αποδοχή της παραγγελίας σας από την Info Quest Technologies Α.Ε.Β.Ε.. Η αποδοχή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται έπειτα από συγκεκριμένους ελέγχους που ακολουθούν (όπως έλεγχος αποθεμάτων, πιστωτικός έλεγχος κα)

Παρακολούθηση Παραγγελίας
Μπορείτε μέσω της ενότητας "Κατάσταση Παραγγελίας" στο λογαριασμό σας, να βλέπεται την πορεία εκτέλεσης της καθώς και το ιστορικό των παλαιότερων παραγγελιών σας.

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

Τρόποι Πληρωμής
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, το www.mistore-greece.gr έχει ενσωματώσει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής, τους οποίους μπορείτε να επιλέξετε για την πληρωμή των αγορών σας, εφόσον είναι ενεργοποιημένη η επιλογής τους. Η ενεργοποίηση του εκάστοτε τρόπου πληρωμής εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όπως ο τρόπος αποστολής, η διεύθυνση παράδοσης, η αξία της παραγγελίας κα.

Οι τρόποι πληρωμής είναι:

Αντικαταβολή μετρητών:
Εφόσον επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή, θα πρέπει να πληρώσετε με μετρητά κατά τη στιγμή της παράδοσης.
Το κόστος αντικαταβολής είναι μηδενικό σε περίπτωση που επιλέξετε παραλαβή απο το κατάστημά μας στο Golden Hall ή από το κέντρο διανομής μας στου Ρέντη. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση είναι 1€.
Σημειώνεται ότι: η  υπηρεσία της αντικαταβολής προσφέρεται συνδυαστικά με την αξία της παραγγελίας σας βάση της κείμενης νομοθεσίας (δείτε παρακάτω την σχετική παράγραφο), αφορά συγκεκριμένες περιοχές και συγκεκριμένους τρόπους αποστολής.

Πιστωτική / Χρεωστική κάρτα:
Στο www.mistore-greece.gr δεκτές γίνονται οι Visa, Mastercard, Diners πιστωτικές  κάρτες, οι Visa, Mastercard χρεωστικές κάρτες και οι Visa, Mastercard προπληρωμένες κάρτες. Εάν επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα, για ορισμένες από τις κάρτες αυτές  έχετε τη δυνατότητα  εξόφλησης του ποσού μέσω δόσεων (3, 6, 9, 12, 18, 24, 36, 48 δόσεις). Σημειώστε ότι το πραγματικό ετήσιο επιτόκιο των δόσεων ανέρχεται σε 8,9%, καθώς και ότι τόσο οι  έντοκες και άτοκες δόσεις, όσο και  το επιτόκιο ισχύουν μόνο για αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Κανόνας άτοκων δόσεων ( Αξία Παραγγελίας ) :
 
<150€ Όχι άτοκες
151 – 250 € 6 άτοκες
251 – 500 €   12 άτοκες
>501 € 24 άτοκες

Η παράδοση των παραγγελιών όπου η πληρωμή έχει πραγματοποιηθεί με πιστωτική κάρτα, γίνονται μόνο στον κάτοχο της πιστωτικής κάρτας, με την επίδειξη της κάρτας και της αστυνομικής ταυτότητας. Παραγγελίες με πληρωμή με πιστωτική κάρτα δεν παραδίδονται σε τρίτο πρόσωπο.
Στις αναγραφόμενες τιμές συμπεριλαμβάνονται οι νόμιμοι Φόροι
Μέχρι την πλήρη εξόφληση του τιμήματος τα εμπορεύματα παραμένουν στην κυριότητα της πωλήτριας εταιρείας.
Για την υλοποίηση της υπηρεσίας πιστοποίησης κατόχου κάρτας ενδέχεται να απαιτηθεί η μεταφορά στοιχείων της κάρτας τους, σε τρίτο πάροχο, συνεργαζόμενο με την ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ.
 
Σχετική Νομοθεσία
Σύμφωνα με το Νόμο Ν.4446/2016 άρθρο 69 § 2 «Τα φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας πεντακοσίων (500) ευρώ και άνω, που εκδίδονται για πώληση αγαθών ή παροχή υπηρεσιών σε ιδιώτες, εξοφλούνται από τους λήπτες τους, αγοραστές των αγαθών ή των υπηρεσιών, αποκλειστικώς με τη χρήση μέσων πληρωμής με κάρτα ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου πληρωμής, όπως ενδεικτικά άλλα όχι περιοριστικά τραπεζικό έμβασμα, πληρωμή μέσω λογαριασμού πληρωμών, χρήση ηλεκτρονικού πορτοφολιού. Δεν επιτρέπεται εξόφληση των στοιχείων αυτών με μετρητά.» Ως εκ τούτου οι παραγγελίες με αξία άνω των 500 ευρώ συμπεριλαμβανομένων των φόρων και λοιπών επιβαρύνσεων θα πρέπει να εξοφλούνται με τους παραπάνω τρόπους. 

ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ COOKIES!
Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε Safari σε περιβάλλον Windows και αντιμετωπίζετε πρόβλημα στη χρήση πιστωτικής κάρτας, παρακαλούμε επιλέξτε στην περιοχή Privacy -> Block cookies -> Never προκειμένου να λειτουργήσουν σωστά οι διαδικασίες που απαιτούνται με την τράπεζα.

Σε κάθε περίπτωση, αν παρατηρήσετε καθυστέρηση στην πληρωμή σας με πιστωτική κάρτα, παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι δεν είναι ενεργοποιημένη στον browser σας η ρύθμιση για αποκλεισμό third-party cookies (cookies τρίτων μερών).

Πληρωμή μέσω
MyBank:
Επιλέγοντας την υπηρεσία MyBank, η εξόφληση της παραγγελίας σας γίνεται άμεσα, μέσω του e-Banking της Τράπεζας που συνεργάζεστε με χρέωση του λογαριασμού σας, εφόσον η τράπεζα σας συνεργάζεται με την υπηρεσία MyBank. Η υπηρεσία MyBank αποτελεί πανευρωπαική λύση που διασφαλίζει την εξόφληση των πληρωμών σε πραγματικό χρόνο παρέχοντας υψηλό επίπεδο ασφάλειας των συναλλαγών χωρίς να απαιτείται η γνωστοποίηση των προσωπικών δεδομένων και χωρίς ειδική εγγραφή.

Για τη χρήση της υπηρεσίας στην παραγγελία σας, επιλέγετε την υπηρεσία MyBank και την τράπεζα που συνεργάζεστε. Στο επόμενο βήμα καταχωρείτε τους κωδικούς που ήδη έχετε για το e-banking της τράπεζας σας και επιλέγετε λογαριασμό χρέωσης. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία MyBank κάντε κλικ εδώ

Κωδικός πληρωμής σε τράπεζα ( Ταυτότητα Πληρωμής ):
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας τον 25ψήφιο κωδικό πληρωμής που θα σας δοθεί αμέσως μετά την καταχώριση της παραγγελίας σας. Ο κωδικός πληρωμής περιλαμβάνεται και στο email Επιβεβαίωσης παραγγελίας. Η εξόφληση μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω του e-banking σας ή σε υποκατάστημα τράπεζας, χρησιμοποιώντας τον 25ψήφιο κωδικό.

Στην περίπτωση που χρησιμοποιήσετε το e-banking σας, πρέπει να αναζητήσετε στην περιοχή Πληρωμές τοv Τύπο Πληρωμής "Info Quest Technologies-Mi Store" και στο πεδίο Κωδικός Πληρωμής θα καταχωρήσετε το νούμερο που θα εμφανιστεί στην οθόνη σας μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Στην περίπτωση πληρωμής σε υποκατάστημα τράπεζας, θα σας ζητηθεί να πληρώσετε επιπλέον 1,2 ευρώ.

Παρακαλούμε, στείλτε το αντίγραφο της εντολής πληρωμής με email στο cs@mistore-greece.gr.
 
Καταβολή πλήρους τιμήματος
Στην περίπτωση που παραλάβετε προϊόντα, αυτά παραμένουν στην κυριότητα της Info Quest Technologies Α.Ε.Β.Ε.. μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή καταβολή του τιμήματος της παραγγελίας σας..
 
Πιστωτικός Έλεγχος
Όλες οι παραγγελίες υπόκεινται σε επιπλέον πιστωτικούς ελέγχους από την εταιρία, η οποία διατηρεί το δικαίωμα δίχως αιτιολόγηση να σας ζητήσει κατά την κρίση της:
  • είτε να προσκομίσετε επιπλέον έγγραφα που θα ταυτοποιούν τα στοιχεία σας,
  • είτε να γίνει αλλαγή από τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής σε κάποιον άλλο,
  • είτε και να απορρίψει πλήρως την παραγγελία σας και να μην την κάνει αποδεκτή
Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια για τους τρόπους Πληρωμής στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
 
Χρήση Κουπονιού-Δωροεπιταγής
Εάν διαθέτετε μία Δωροεπιταγή, διατακτική ή ένα κουπόνι του www.mistore-greece.gr, παρακαλούμε για την εξαργύρωσή αυτών, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Προσθέτετε στο καλάθι αγορών τα προϊόντα που θέλετε να παραγγείλετε. Στη φόρμα ηλεκτρονικής παραγγελίας κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, συμπληρώνετε τον κωδικό της δωροεπιταγής, της διατακτικής ή του κουπονιού στην αντίστοιχη περιοχή και πατάτε το κουμπί «Επιβεβαίωση Αριθμού» ώστε να υπολογιστεί η έκπτωση. Στη συνέχεια μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας με τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε.
Σημειώνεται ότι κάθε δωροεπιταγή έχει ημερομηνία λήξης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί μία μόνο φορά και δεν επιστρέφονται ρέστα από τη χρήση της.

Χρήση Κουπονιού
- Η αξία του κουπονιού περιλαμβάνει ΦΠΑ, ισχύει για αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.mistore-greece.gr μόνο για συγκεκριμένο προϊόν,  έως εξαντλήσεως των αποθεμάτων του και έως την ημερομηνία λήξης που αναγράφεται στο κουπόνι.

Χρήση Δωροεπιταγής
- Η αξία της Δωρoεπιταγής περιλαμβάνει ΦΠΑ, ισχύει για αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.mistore-greece.gr, μόνο για μία παραγγελία και έως την ημερομηνία λήξης της.
Σημειώνεται ότι κάθε δωροεπιταγή μπορεί να χρησιμοποιηθεί έως την ημερομηνία λήξης της μία μόνο φορά, ενώ δεν επιστρέφονται ρέστα από τη χρήση της.

Αγορά με χρήση εκπτωτικού κουπονιού
Το εκπτωτικό κουπόνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο για αγορές προϊόντων, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.mistore-greece.gr.
Ρητά αναφέρεται ότι τα προϊόντα που θα διατίθενται με έκπτωση, καθώς και το ποσό έκπτωσης αυτών εναπόκεινται στην απόλυτη κρίση του www.mistore-greece.gr. Το δε www.mistore-greece.gr δύναται να αλλάζει οποτεδήποτε, καθ όλη την διάρκεια ισχύος του κουπονιού τα προϊόντα, που θα διαθέτει με έκπτωση, καθώς και το ύψος της παρεχόμενης σε αυτά έκπτωσης. Επίσης, το www.mistore-greece.gr δεν φέρει ουδεμία ευθύνη εκ της αλλαγής των παρεχόμενων με έκπτωση προϊόντων.

Η Info Quest Technologies Α.Ε.Β.Ε. δηλώνει ότι θα εκπληρώσει τις παραγγελίες με βάση τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων με βάση τους γενικούς όρους που ισχύουν για τις πωλήσεις από το διαδικτυακό κατάστημα. 

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια στην Χρήση Κουπονιού/Δωροεπιταγής μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

Τρόποι Αποστολής
Το www.mistore-greece.gr σας προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους για να παραλάβετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας  μπορείτε να επιλέξετε τους παρακάτω τρόπους παραλαβής της παραγγελίας σας:

Τρόποι αποστολής και χρεώσεις
Το www.mistore-greece.gr επιδοτεί το κόστος παράδοσης των προϊόντων και δεν σας μεταφέρει το συνολικό τίμημα μεταφορικών.
Το κόστος αποστολής περιλαμβάνει τους νόμιμους φόρους και διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο που θα επιλέξετε σύμφωνα με τα εξής:
 
  Παραγγελία έως 
85 ευρώ (με ΦΠΑ)
Παραγγελία άνω των 
85 ευρώ (με ΦΠΑ) 
1.Αποστολή στον χώρο σας 3 ευρώ Δωρεάν
2.Παραλαβή από Κατάστημα ACS Δωρεάν για Αττική
1,5€ για επαρχία
Δωρεάν
3.Παραλαβή από Κατάστημα Mistore Δωρεάν Δωρεάν
4.Παραλαβή από το Κέντρο Διανομής Δωρεάν
 

Ισχύς παραγγελιών
Οι παραγγελίες παραμένουν σε ισχύ και διαθέσιμες για παράδοση μέχρι και 15 ημερολογιακές ημέρες από την καταχώρησή τους. Ειδικά για την Παραλαβή από το Κέντρο Διανομής οι παραγγελίες παραμένουν σε ισχύ και διαθέσιμες για παράδοση μέχρι και 5 ημερολογιακές ημέρες από την καταχώρησή τους. Σε περίπτωση που δεν καθίσταται δυνατή η ολοκλήρωση της παραγγελίας (ενδεικτικά αναφερομένων: αδυναμία επικοινωνίας, μη προσέλευση για παραλαβή του προϊόντος, μη διαθεσιμότητα του προϊόντος που ζητήθηκε με την παραγγελία) και μετά το πέρας της εν λόγω προθεσμίας, η παραγγελία ακυρώνεται.

Ειδικές περιπτώσεις αποστολών ή και παραγγελιών
Σε ειδικές περιπτώσεις παραγγελιών μεγάλου όγκου ή και βάρους η αποστολή γίνεται με  μεταφορικά μέσα  της απολύτου επιλογής της  Info Quest Technologies Α.Ε.Β.Ε., ενώ κάποιες παραδόσεις είναι εφικτές  μόνο σε μεγάλες αστικές περιοχές. Η Info Quest Technologies Α.Ε.Β.Ε. επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί συγκεκριμένες παραγγελίες και να απορρίψει  συγκεκριμένες πωλήσεις, ενημερώνοντας εγκαίρως και επιστρέφοντας το σύνολο του τυχόν καταβληθέντος τιμήματος της ακυρωθείσας παραγγελίας.
Για ειδικές κατηγορίες προϊόντων, όπως για παράδειγμα προϊόντα που έρχονται κατόπιν παραγγελίας, ή είναι πολύ υψηλής αξίας, ή εκτός της κανονικής ροής  του www.mistore-greece.gr, ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή, πριν τη δρομολόγηση της παραγγελίας.

Επιπλέον πληροφορίες για την «Παραλαβή από το Κέντρο Διανομής»:
Διεύθυνση παραλαβής: Μπιχάκη 42 (ύψος Λεωφ. Κηφισού 119), Αγ.Ι. Pέντης (Χάρτης)
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 211 999 1590
Ωράριο παραλαβής: Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 - 16:00 (εξαιρούνται οι αργίες και οι ημέρες της ετήσιας απογραφής)
Όταν ολοκληρωθεί η συλλογή των προϊόντων της παραγγελίας σας, θα σας σταλεί ενημέρωση για την παραλαβή της, μέσω e-mail εφόσον τα έχετε συμπληρώσει κατά την δημιουργία της. 
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Παρακαλούμε κατά την προσέλευσή σας να έχετε μαζί τον αριθμό της παραγγελίας σας.
Στο Κέντρο Διανομής του www.mistore-greece.gr δεν είναι δυνατό να αλλάξει ο τρόπος πληρωμής που έχετε επιλέξει κατά την καταχώρηση της παραγγελίας (πχ. αν επιθυμείτε πληρωμή με πιστωτική κάρτα, αυτό θα πρέπει να το επιλέξετε στην καταχώρηση της παραγγελίας διότι δεν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με πιστωτική κάρτα στο κέντρο διανομής). Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής πιστωτική κάρτα, για την παραλαβή της παραγγελίας σας, θα πρέπει υποχρεωτικά να προσκομίσετε την ταυτότητά σας.
 
Επιπλέον πληροφορίες για την «Παραλαβή από το Κατάστημα Mistore»:
Εμπορικό Κέντρο Golden Hall, 1ος όροφος ( Χάρτης )
Λ. Κηφισίας 37Α, 15123 Μαρούσι
Τηλ.: 211 999 7333
E-mail: info@mistore-greece.gr.
Ωράριο παραλαβής: Δευτέρα έως Σάββατο 10:00 - 21:00 (εξαιρούνται οι αργίες και οι ημέρες της ετήσιας απογραφής)
Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να παραλάβετε από το κατάστημα μας στο Golden Hall, θα ενημερωθείτε τηλεφωνικά όταν η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη.

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Παρακαλούμε κατά την προσέλευσή σας να έχετε μαζί τον αριθμό της παραγγελίας σας.
Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής πιστωτική κάρτα, για την παραλαβή της παραγγελίας σας, θα πρέπει υποχρεωτικά να προσκομίσετε την ταυτότητά σας.
 
Παραδόσεις
Η επεξεργασία των παραγγελιών, η συλλογή των προϊόντων και οι αποστολές γίνονται καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) κατά τις εργάσιμες ώρες. Παραδόσεις δεν πραγματοποιούνται τις επίσημες αργίες, τις ημέρες  κατά τις οποίες η αποθήκη μας είναι κλειστή λόγω της ετήσιας απογραφής, καθώς και τα Σαββατοκύριακα (εκτός αν ορίζεται διαφορετικά). Το ωράριο παραδόσεων στο χώρο του πελάτη από την εταιρία ταχυμεταφορών είναι 9:00 – 17:00 καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) και δεν μπορεί να προγραμματιστεί ραντεβού. 

Εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης
Παραγγελίες που καταχωρούνται στο www.mistore-greece.gr τις εργάσιμες ημέρες μέχρι την 13.00 και με την προϋπόθεση ότι τα  προϊόντα είναι  διαθέσιμα, παραδίδονται κατά κανόνα σε 24 ώρες (ή αλλιώς την επόμενη εργάσιμη ημέρα) στην πόλη της Αθήνας. Για τις υπόλοιπες περιοχές της Ελληνικής επικράτειας, η παράδοση διαφοροποιείται αναλόγως και μπορεί να φθάσει τις 3 εργάσιμες ημέρες. Σε περιοχές που χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες από τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι διαφορετικός. Οι παραγγελίες όπου έχει επιλεγεί ως τόπος παραλαβής ένα Κατάστημα ACS, παραδίδονται συνήθως εντός 72 ωρών. Οι παραγγελίες όπου έχει επιλεγεί ως τόπος παραλαβής το  Κατάστημα μας στο Golden Hall, και εφόσον τα προιοντα είναι διαθέσιμα, μπορείτε να τα παραλάβετε την επόμενη ημέρα μετα τις 13:00 το μεσημέρι.
Διευκρινίζεται ότι η τελική επιβεβαίωση διαθεσιμότητας πραγματοποιείται κατά την επεξεργασία της παραγγελίας και τη συλλογή των προϊόντων στο κέντρο διανομής, όπου οριστικοποιείται και προγραμματίζεται η αποστολή της παραγγελίας σας σε όσα προϊόντα επιβεβαιωθεί η διαθεσιμότητα. Εφόσον τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα η Info Quest Technologies Α.Ε.Β.Ε. επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και να απορρίψει τη συγκεκριμένη πώληση. Στην περίπτωση αυτή θα ενημερώσει και επιστρέψει το σύνολο του τυχόν καταβληθέντος τιμήματος της ακυρωθείσας παραγγελίας. Η επεξεργασία των παραγγελιών γίνεται καθημερινά, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

Συνολική αποστολή παραγγελίας
Για την αποφυγή επιπλέον χρέωσης μεταφορικών η παραγγελία εκτελείται όταν όλα τα προϊόντα που περιλαμβάνονται σε αυτήν είναι διαθέσιμα. Αν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε παράδοση των διαθέσιμων μόνο προϊόντων της παραγγελίας, παρακαλούμε καλέστε μας στο 211 999 1590, δηλώνοντας τον αριθμό παραγγελίας ή τοποθετήστε ξεχωριστή παραγγελία για τα μη διαθέσιμα προϊόντα. Η τελική επιβεβαίωση διαθεσιμότητας πραγματοποιείται κατά την επεξεργασία της παραγγελίας και την συλλογή των προϊόντων.

Τμηματική Παράδοση :
Κάθε διαθέσιμο προϊόν της παραγγελίας σας θα σας παραδίδεται άμεσα.
Το κόστος των μεταφορικών προκύπτει από τον συνολικό αριθμό παραδόσεων και την τιμή των προϊόντων σύμφωνα με τους ισχύοντες όρους χρήσης του www.mistore-greece.gr.
Το μέγιστο κόστος μεταφορικών προκύπτει μόνο στην περίπτωση που σας παραδοθούν τα προϊόντα ένα προς ένα ξεχωριστά.
Το μέγιστο κόστος μεταφορικών θα σας εμφανιστεί στην επόμενη σελίδα.

Ενημέρωση σε περιπτώσεις μη διαθέσιμων προϊόντων
Για παραγγελίες με προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα, αλλά κατόπιν παραγγελίας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης των προϊόντων. Η ενημέρωση συνήθως γίνεται εντός των επόμενων τριών εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας στα στοιχεία επικοινωνίας που συμπληρώσατε στην παραγγελία σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Ολοκλήρωση της αποστολής με την παραλαβή των προϊόντων
Διευκρινίζεται ότι τα προϊόντα της παραγγελίας σας αποστέλλονται και η ευθύνη για τη μεταφορά στο σημείο που μας έχετε υποδείξει και μέχρι την παραλαβή τους από εσάς είναι στην Info Quest Technologies Α.Ε.Β.Ε.. Εάν για οποιονδήποτε λόγο η μεταφορά πραγματοποιηθεί με δικά σας μέσα ή με μεταφορέα που ενεργεί με δική σας εντολή,  τότε η ευθύνη της μεταφοράς βαρύνει εσάς.

ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ - ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ! 
Θα πρέπει κατά την παραλαβή να γίνεται σχολαστικός έλεγχος της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του, ώστε να εντοπιστεί οποιοδήποτε  πρόβλημα τυχόν δημιουργήθηκε κατά τη μεταφορά. Σε περίπτωση που εντοπίσετε τυχόν πρόβλημα στη συσκευασία παρακαλούμε μην προχωρήσετε στην παραλαβή  του προϊόντος, αλλά επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Εάν διαπιστώσετε πρόβλημα αμέσως μετά την παραλαβή, αυτό θα πρέπει να το δηλώσετε άμεσα στον μεταφορέα. Αμέσως μετά παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας γνωστοποιώντας μας τη σχετική δήλωση που κάνατε στον μεταφορέα.

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια για τους τρόπους Αποστολής στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
 
Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων
Αντιμετωπίζετε πρόβλημα με το προϊόν που μόλις παραλάβατε και επιθυμείτε την επιστροφή ή αντικατάσταση του?
Το www.mistore-greece.gr είναι εδώ για να σας εξυπηρετήσει και σας προσφέρει πολύ απλούς και εύκολους τρόπους εξυπηρέτησης.  
Εφόσον ανήκετε λοιπόν σε κάποια από τις παρακάτω περιπτώσεις, η διαδικασία επιστροφής είναι απλή, εύκολη και άμεση.
Αρκεί να ακολουθήσετε την σχετική διαδικασία παρακάτω:

Σε περίπτωση λοιπόν που το προϊόν που αγοράσατε εμπίπτει σε μία από τις παρακάτω περιπτώσεις, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή του, η οποία γίνεται σύμφωνα με τα παρακάτω.

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Σε περιπτώσεις τεχνικού προβλήματος και κάλυψης εγγύησης: θα πρέπει να απευθυνθείτε στο Service Center.
- Σε περιπτώσεις όπου το προϊόν δεν λειτουργεί κατά την στιγμή της παραλαβής και επιθυμείτε αντικατάστασή του με νέο και όχι επιστροφή: για αντικατάσταση του προβληματικού προϊόντος και συγκεκριμένα σε όσες περιπτώσεις προβλέπεται επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.
 
Δικαίωμα Υπαναχώρησης:
Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής σας δραστηριότητας, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντάς μας το προϊόν. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της υπαναχώρησης (είτε το επιστρέφετε εσείς, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα). Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή,  θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό  του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το έχετε εξοφλήσει.
 
Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.
Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, να είναι άθικτη η συσκευασία και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.
Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Ειδικά στις περιπτώσεις εξαρτημάτων και ανταλλακτικών όπου το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία τόσο για την επιλογή του όσο και για την εγκατάσταση του και το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη μονάδα, θεωρείται ότι η αποσφράγιση της συσκευασίας του συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της εμπορικής του αξίας και σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% της αξίας τιμολόγησης, εκτός και αν αφορά αγορά που πραγματοποιήσατε έπειτα από δική μας πρόταση.
Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης: Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας εφόσον έχουν αποσφραγιστεί,  καθώς και αναλώσιμα εκτυπωτών, προγράμματα και λογισμικό που έχει αποσφραγιστεί κλπ
 
Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος:
Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία.
Έξοδα αποστολής: η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.
 
Επιστροφή λόγω λάθους επιλογής προϊόντος:
Η Info Quest Technologies Α.Ε.Β.Ε. σας παρέχει τη δυνατότητα να ζητήσετε την επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε ακόμη και μετά τις 14 ημερολογιακές ημέρες που ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης ή ακόμη και σε περιπτώσεις που η αγορά δεν προορίζεται για προσωπική χρήση αλλά αφορά επαγγελματική χρήση. Η δυνατότητα προσφέρεται εφόσον το προϊόν είναι άθικτο, με σφραγισμένη συσκευασία και η επιστροφή γίνει σε εύλογο χρονικό διάστημα σύμφωνα με τον κύκλο ζωής του προϊόντος.
Σε κάθε περίπτωση η Info Quest Technologies Α.Ε.Β.Ε. διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει οποιαδήποτε αίτηση επιστροφής δίχως την υποχρέωση αιτιολόγησης της απόφασης αυτής.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σημειώνεται ότι περιπτώσεις όπου το επιστρεφόμενο προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση δεν μπορεί να επιστραφεί. Εάν για ειδικούς λόγους γίνει δεκτή κατ' εξαίρεση η επιστροφή τέτοιας περίπτωσης, τότε η εταιρεία θα καταβάλει μέρος του τιμήματος το οποίο θα προσδιορίζεται για την συγκεκριμένη περίπτωση σύμφωνα με την κατάσταση του προϊόντος και την τρέχουσα εμπορική του αξία του και αφού προηγηθεί έλεγχος της κατάστασης του στο κέντρο διανομής μας.
Έξοδα αποστολής: η αποστολή του προς επιστροφή προϊόντος καθώς τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν εσάς.
 
Στις παραπάνω περιπτώσεις εκτός της Υπαναχώρησης, η όποια αντικατάσταση ή πίστωση θα γίνεται αφού ελεγχθεί το επιστρεφόμενο προϊόν και διαπιστωθεί μετά τον έλεγχο ότι υπόκειται σε διαδικασία αντικατάστασης ή πίστωσης σύμφωνα με τα παραπάνω. Η επιστροφή του όποιου καταβεβλημένου τιμήματος ή μέρους αυτού εφόσον υπόκειται σε διαδικασία μείωσης του επιστρεφόμενου ποσού, θα γίνεται με έκδοση Δωροεπιταγής για επόμενη αγορά.

Φόρμα Επιστροφής
Προκειμένου να επιστρέψετε ένα προϊόν, θα πρέπει να συμπληρώστε τη σχετική «Φόρμα Επιστροφής» πατώντας εδώ. 

Φόρμα Υπαναχώρησης
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης αρκεί να συμπληρώσετε την σχετική φόρμα «Φόρμα Υπαναχώρησης» πατώντας εδώ. 
Η δήλωση υπαναχώρησης μπορεί να σταλεί άμεσα ηλεκτρονικά ή με συστημένη επιστολή προς την Εταιρία μας ή  μπορείτε να την προσκομίσετε με δικά σας μέσα στην Έδρα της εταιρίας μας.
  
ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Όλες οι παραπάνω αναφερόμενες περιπτώσεις υπαναχώρησης γίνονται στις κεντρικές μας αποθήκες στην διεύθυνση: Logistics - Αποθήκες: Κηφισού 119 (Είσοδο από Μπιχάκη 42), 18233 Aγ.Ι.Ρέντη

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

Εγγυήσεις-Service
Κάθε προϊόν συνοδεύεται από «Εμπορική Εγγύηση» καλής λειτουργίας η οποία προσφέρεται από τον κατασκευαστή, καλύπτεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής και σε εγκεκριμένα από αυτόν «Κέντρα Επισκευής» (service centers) και η οποία έρχεται να σας καλύψει επιπρόσθετα των νομίμων δικαιωμάτων σας.

Τα νόμιμα δικαιώματά σας που απορρέουν από την ΝΟΜΙΜΗ ΕΓΓΥΗΣΗ τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα (όπως το δικαίωμα διόρθωσης ή αντικατάστασης -εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες- το δικαίωμα μείωσης του τιμήματος, το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση -εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα- λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, για διάρκεια δύο (2) ετών από την ημερομηνία παράδοσης), του άρθρ. 5 του ν. 2251/1994 (όπως το δικαίωμα του καταναλωτή να ζητήσει προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος, σε περίπτωση που ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για το προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες ημέρες), καθώς και από κάθε άλλη διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή, δεν επηρεάζονται με οποιονδήποτε τρόπο από την εμπορική εγγύηση που προσφέρει ο κατασκευαστής του εκάστοτε προϊόντος. Το www.mistore-greece.gr έχει την πλήρη ευθύνη και αναλαμβάνει όλες τις δεσμεύσεις που προβλέπονται από νόμο και τις διατάξεις του σχετικά με τα δικαιώματα σας σαν καταναλωτής.

Εμπορική Εγγύηση
Για πληροφορίες σχετικά με την εμπορική εγγύηση του προϊόντος που αγοράσατε από το www.mistore-greece.gr ανατρέξτε και στη συσκευασία του προϊόντος. Επιπροσθέτως μπορείτε να συμβουλευτείτε και την ιστοσελίδα του κατασκευαστή.

ΠΡΟΣΟΧΗ - ΖΗΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ
Σε περίπτωση που το προϊόν που μόλις παραλάβατε, έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά, αυτό δεν αφορά κάλυψη εμπορικής εγγύησης του κατασκευαστή και θα πρέπει να ανατρέξτε για οδηγίες στην ενότητα Τρόποι Αποστολής.

Κόστος Αποστολής προς το Service Center
Οι αποστολές από και προς τα κέντρα επισκευών γίνονται πάντοτε με δικό σας μέσο και κόστος, εκτός των περιπτώσεων που προβλέπεται κάποια ειδική διαδικασία από τον κατασκευαστή. 

Service Centers
Στην περίπτωση που ένα προϊόν παρουσιάσει τεχνικό πρόβλημα εντός της εγγύησης, επικοινωνείτε με το εγκεκριμένο από τον κατασκευαστή «Service Center» για την κάλυψη της Εμπορικής Εγγύησης.
Το Service Center μπορεί να σας ενημερώσει για όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν στην εμπορική εγγύηση του προϊόντος καθώς και τη διαδικασία αποκατάστασης της βλάβης.

Επικοινωνήστε με το Service Center για πληροφορίες σχετικά με:
  • Τη διάρκεια της εμπορικής εγγύησης του προϊόντος
  • Τη διαδικασία αποκατάστασης βλάβης
  • Πού μπορεί να γίνει η αποκατάσταση της βλάβης
ΣΥΜΒΟΥΛΗ!
Κατά την επικοινωνία σας με το Service Center να έχετε στην διάθεση σας το ακριβές μοντέλο του προϊόντος και τον σειριακό αριθμό (συμβουλευτείτε τις οδηγίες χρήσεως που συνοδεύουν το προϊόν) και το παραστατικό Αγοράς του, γιατί μπορεί να σας ζητηθούν.
 
Διαδικασία Αντικατάστασης DOA για συγκεκριμένους κατασκευαστές
Έκτος από τα οριζόμενα ως ανωτέρω στο νόμο δικαιώματα, για ορισμένα προϊόντα προβλέπεται η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά Αντικατάσταση προϊόντος με Τεχνικό Πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival).
Η δυνατότητα αυτή εφόσον παρέχεται από τον κατασκευαστή, αφορά συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από την αγορά και ισχύει συνήθως για λίγες ημέρες από την ημερομηνία αγοράς (ισχύει διαφορετικός χρόνος για κάθε προϊόν από 3 έως 30 ημέρες ανάλογα με τον κατασκευαστή). Στη περίπτωση λοιπόν που το προϊόν καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης DOA και επιθυμείτε να την ενεργοποιήσετε, θα πρέπει να ακολουθείται η προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή διαδικασία αποκατάστασης εντός του προβλεπόμενου από την διαδικασία χρόνου.

Εφόσον προβλέπεται αντικατάσταση και όχι επισκευή, τότε το προϊόν αποστέλλεται στο εγκεκριμένο από τον κατασκευαστή σημείο επιστροφής για έλεγχο και έγκριση αντικατάστασης και πάντοτε σύμφωνα με την πολιτική DOA που ισχύει από τον κατασκευαστή. Λόγω του ότι κάποιοι κατασκευαστές ενδέχεται να παρέχουν υποστήριξη στο χώρο σας, είναι σημαντικό να επικοινωνείτε εκ' των προτέρων με τον πάροχο της εγγύησης ώστε να ενημερωθείτε για τις επιπλέον δυνατότητες – παροχές εγγύησης που παρέχει ο κατασκευαστής.
 
Διαδικασία:
Για να εκμεταλλευτείτε την δυνατότητα DOA όπου και όταν αυτή προβλέπεται από τον κατασκευαστή θα πρέπει να τηρείται η διαδικασία όπως ακριβώς την έχει περιγράψει ο κατασκευαστής.
Σε κάθε περίπτωση, για να γίνει επιστροφή περίπτωσης DOA θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το αντίγραφο του «Παραστατικού Αγοράς», να είναι σε άρτια κατάσταση, να συνοδεύεται με όλα τα παρελκόμενα του, να είναι εντός της προβλεπόμενης από τον κατασκευαστή χρονικής διάρκειας DOA και να συνοδεύεται από αναλυτική περιγραφή του προβλήματος κατά την συμπλήρωση της Φόρμας Επιστροφών.
Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται από τον κατασκευαστή να έχει προηγηθεί η διάγνωση βλάβης και έγκριση αντικατάστασης από εξουσιοδοτημένο Service Center πριν την έναρξη της διαδικασίας DOA, η τελευταία θα γίνεται δεκτή εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική έγκριση του Service Center.
Η αποστολή προς τα εξουσιοδοτημένα Service Centers γίνεται με δικά σας μέσα και κόστος εκτός αν προβλέπεται κάτι διαφορετικό από τον κατασκευαστή.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Σημειώνεται ότι η διαδικασία DOA ενδέχεται να υπόκειται υπό την έγκριση του κατασκευαστή ακόμη και μετά από την παραλαβή του προϊόντος στο κέντρο διανομής μας και η αποστολή του προς επισκευή προϊόντος στο «Service Center» καθώς και τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς.
 

Για κάθε επιπλέον πληροφορία που χρειάζεστε σχετικά με τις Εγγυήσεις των προϊόντων και τα εξουσιοδοτημένα Service Centers μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.
 

Εξυπηρέτηση μετά την Πώληση

Για την εξυπηρέτησή σας μετά την πώληση μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας κατά περίπτωση με το εμπορικό ή το τεχνικό τμήμα.
Γραμμή επικοινωνίας καταναλωτών:
Τηλεφωνικά:
   - 211 999 1590
Μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email):
   - Τμήμα εξυπηρέτησης πε&la