EΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ SERVICE: Αγαπητοί πελάτες, σας ενημερώνουμε ότι λόγω των νέων μέτρων για την καταπολέμηση της πανδημίας Covid-19, η Reception του Service μας θα παραμείνει τις προσεχείς ημέρες κλειστή . Μπορείτε να μας στέλνετε τα προϊόντα προς επισκευή με courier στη διεύθυνση Info Quest Technologies, Service Center, Μπιχάκη 42, 18233 Αγ. Ιωάννης Ρέντης. Θα σας τα επιστρέψουμε επισκευασμένα, απολυμασμένα σύμφωνα με τις αυστηρότερες διαδικασίες των κατασκευαστών, με courier και δική μας χρέωση. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τις γραμμές εξυπηρέτησης της Τεχνικής μας Υπηρεσίας –211 999 1515 για προϊόντα Xiaomi.Σας ευχαριστούμε
περισσότερα
   
ΚΑΛΑΘΙ
   
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι
Δες το καλάθι

POCO F7 Series - ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ Premium ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 

Αυτοί οι Όροι και Προϋποθέσεις (εφεξής οι «Όροι και Προϋποθέσεις») περιγράφουν τους κανόνες που διέπουν τη χρήση των Premium υπηρεσιών (εφεξής οι «Premium Υπηρεσίες») και συμπληρώνουν τα δικαιώματα των καταναλωτών που προβλέπονται από τη νόμιμη εγγύηση, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που δημοσιεύονται στη διεύθυνση: https://www.mi.com/gr/support/warranty/ .

  1. ΠΛΑΪΣΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ

  1. Οι Premium Υπηρεσίες περιορίζονται σε επιλεγμένα smartphone POCO (ισχύει μόνο για τα ακόλουθα συγκεκριμένα μοντέλα: POCO F7 Pro & POCO F7 Ultra (εφεξής τα « Προϊόντα ») που αγοράστηκαν μέσω των επίσημων καναλιών πωλήσεων της Xiaomi και ενεργοποιήθηκαν στην Επικράτεια της Ελλάδας (εφεξής «Επικράτεια»).

  2. Οι Premium Υπηρεσίες παρέχονται από την Xiaomi Technology Netherlands B.V., που έχει την έδρα της στη διεύθυνση Prinses Beatrixlaan 582, WTC, The Hague 2595 BM, NETHERLANDS (εφεξής «Xiaomi»). 

  3. Οι Premium Υπηρεσίες είναι διαθέσιμες μόνο σε πελάτες που είναι τελικοί καταναλωτές και έχουν αγοράσει και ενεργοποιήσει τα  προαναφερθέντα Προϊόντα (εφεξής οι «Δικαιούχοι» ή «Εσείς») υπό τους όρους που περιγράφονται παρακάτω.

  4. Οι Υπηρεσίες Premium είναι διαθέσιμες μόνο στους Δικαιούχους που διαθέτουν προσωπικό λογαριασμό Mi ID. Οι Δικαιούχοι μπορούν να εγγραφούν για ένα Mi ID λογαριασμό δωρεάν μέσω της ιστοσελίδας www.mi.com.

 
  1. Premium ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

 Οι Premium Υπηρεσίες περιλαμβάνουν τις ακόλουθες πρόσθετες υπηρεσίες:

  1. Μία εφάπαξ (1) Περιορισμένη Εγγύηση για σπασμένη οθόνη εντός 6 μηνών από την ημερομηνία αγοράς του Προϊόντος (παρακαλούμε ανατρέξτε στην παράγραφο 3.1).

 
  1. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

    1. Μία εφάπαξ (1) Περιορισμένη Εγγύηση για σπασμένη οθόνη

      1. Η Xiaomi προσφέρει στους Δικαιούχους μία εφάπαξ (1) δωρεάν αντικατάσταση ή επισκευή οθόνης. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο σε Δικαιούχους που θα αγοράσουν και θα ενεργοποιήσουν το Προϊόν μεταξύ 27/03/2025 και 10/04/2025. Η προσφορά ισχύει κατά τους πρώτους έξι (6) μήνες μετά την ημερομηνία πρώτης αγοράς του Προϊόντος από τον Δικαιούχο και μόνο εάν η οθόνη του Προϊόντος καταστραφεί ή αποδειχθεί ελαττωματική λόγω μη σκόπιμης ενέργειας του Δικαιούχου (όπως μη σκόπιμη πτώση του Προϊόντος).

      2. Οι Δικαιούχοι θα πρέπει να επικοινωνήσουν με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Xiaomi ή τα Εξουσιοδοτημένα Επισκευαστικά Κέντρα όπως αναφέρονται στη διεύθυνση https://www.mi.com/gr/support/repair/ για να επωφεληθούν από αυτήν την προσφορά. Ενδέχεται να ζητηθεί από τους Δικαιούχους να παράσχουν τον αριθμό IMEI, την απόδειξη αγοράς ή το αποδεικτικό παράδοσης.

      3. Το Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστικό Κέντρο της Xiaomi έχει το δικαίωμα να καθορίσει εάν η οθόνη χρειάζεται αντικατάσταση ή επισκευή. Σε κάθε περίπτωση, η εν λόγω αντικατάσταση ή επισκευή θα πραγματοποιηθεί χωρίς κόστος για τον Δικαιούχο. Εάν στο μεταξύ εντοπιστούν άλλα σφάλματα εκτός εγγύησης, το εξουσιοδοτημένο κέντρο σέρβις της Xiaomi μπορεί να στείλει στους Δικαιούχους μια προσφορά για αυτά.

      4. Η προσφορά δεν ισχύει ούτε καλύπτει τις ακόλουθες περιπτώσεις:  

  •  Ο σειριακός αριθμός ή/και ο αριθμός IMEI του Προϊόντος είναι κατεστραμμένος ή έχει αφαιρεθεί ή παραποιηθεί,

  • Διαπιστώθηκε ότι το Προϊόν είναι πλαστό και δεν έχει κατασκευαστεί από την Xiaomi,

  • Η ζημιά στην οθόνη είναι αποτέλεσμα σκόπιμων ενεργειών ή σοβαρής αμέλειας,

  • Η ζημιά περιορίζεται στην επιφάνεια της οθόνης, όπως, μεταξύ άλλων, γρατσουνιές ή άλλες αισθητικές αλλοιώσεις,

  • Η ζημιά προκαλείται από κακόβουλο λογισμικό, μη εξουσιοδοτημένο λογισμικό ή εφαρμογές τρίτων που χρησιμοποιούνται από τον τελικό χρήστη,

  • Ο Δικαιούχος δεν παρέχει την απόδειξη αγοράς ή τον λογαριασμό παράδοσης όταν του ζητηθεί,

  • Η ζημιά μπορεί να αποδοθεί σε χρήση για σκοπούς που δεν προβλέπονται από την Xiaomi ή τον πωλητή, ή σε αντίθεση με τις οδηγίες, τα εγχειρίδια ή τις οδηγίες της Xiaomi ή του πωλητή,

  • Η ζημιά προκύπτει από μη εξουσιοδοτημένη επισκευή ή χειρισμό από τον ίδιο τον Δικαιούχο ή από τη χρήση μη εξουσιοδοτημένων ή μη γνήσιων ανταλλακτικών, λογισμικού ή εξαρτημάτων.

  1. Αυτή η προσφορά δεν ισχύει επίσης για Προϊόντα που, λόγω φθορών ή αλλοίωσης της οθόνης, πρέπει να αντικατασταθούν με νέο Προϊόν. Αυτή η αντικατάσταση θα υπόκειται στο πρότυπο της νόμιμης εγγύησης.

  2. Τίποτα σε αυτήν την προσφορά δεν περιορίζει τα δικαιώματα των Δικαιούχων δυνάμει της ισχύουσας νομοθεσίας.

 
  1. ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΘΕΜΑΤΑ

    1. Η Xiaomi αποδίδει μεγάλη σημασία στο απόρρητο των χρηστών και δεσμεύεται να διασφαλίζει την ασφάλεια των προσωπικών σας πληροφοριών. Η Xiaomi συμμορφώνεται αυστηρά με όλους τους ισχύοντες νόμους και τις πολιτικές απορρήτου για την επεξεργασία των προσωπικών σας πληροφοριών που είναι απαραίτητες για την παροχή υπηρεσιών μετά την πώληση (συμπεριλαμβανομένων της συντήρησης, επισκευής ή/και υπηρεσιών δανεισμού εφεδρικού τηλεφώνου).

    2. Για τους σκοπούς της παροχής των Υπηρεσιών βάσει της παρούσας συμφωνίας, η Xiaomi θα ενεργεί ως υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων και θα συλλέγουμε, θα αποθηκεύουμε και θα χρησιμοποιούμε τα απολύτως απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας σας (όνομα, αριθμό τηλεφώνου, διεύθυνση email, αριθμό ταυτότητας) και τα στοιχεία της συσκευής. Λάβετε υπόψη ότι ενδέχεται να κοινοποιήσουμε αυτές τις πληροφορίες σε οποιοδήποτε από τα εξουσιοδοτημένα επισκευαστικά κέντρα, εάν είναι απαραίτητο.

    3. Για να ασκήσετε τα δικαιώματά σας σχετικά με την προστασία των δεδομένων και να μάθετε περισσότερα για τις πολιτικές απορρήτου μας, επισκεφθείτε τη διεύθυνση:  https://privacy.mi.com/all/languages/.  

    4. Για την αντικατάσταση ανταλλακτικών ενδέχεται να απαιτείται η συντήρηση ορισμένων εξαρτημάτων. Επομένως, τα επισκευασμένα προϊόντα ή ανταλλακτικά ενδέχεται να μην είναι τα αρχικά.

    5. Αυτές οι Αποκλειστικές υπηρεσίες ισχύουν μόνο για τα Προϊόντα που περιγράφονται παραπάνω στη ρήτρα 1. Άλλες συσκευές Xiaomi δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για αυτές τις Αποκλειστικές υπηρεσίες. 

Ο Δικαιούχος αναγνωρίζει ότι εξακολουθούν να ισχύουν οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις που περιγράφονται στη διεύθυνση https://www.mi.com/gr/support/warranty/. Σε περίπτωση αντιφάσεων μεταξύ αυτών των Όρων και Προϋποθέσεων και των γενικών όρων και προϋποθέσεων που περιγράφονται στη σχετική σελίδα www.mi.com, θα υπερισχύουν οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις. Αυτοί οι όροι και προϋποθέσεις υπόκεινται στην ελληνική νομοθεσία.

Το mistore-greece.gr / Info Quest Technologies Α.Ε.Β.Ε. καταγράφει τo email σου και το μεταφέρει με ασφάλεια στη βάση δεδομένων του. Με την εγγραφή σου μπορείς να δώσεις τη συγκατάθεσή σου για να χρησιμοποιηθεί το email σου ώστε να επικοινωνήσουμε μαζί σου, να σου υπενθυμίσουμε με ηλεκτρονική μορφή την εκκρεμότητα της παραγγελίας σου ή να σε ενημερώσουμε για αντίστοιχα προϊόντα και υπηρεσίες που παρέχει το site μας και μπορεί να σε ενδιαφέρουν. Μπορεί επίσης, εφόσον έχεις δώσει τη συγκατάθεση σου, να χρησιμοποιηθεί και για άλλες διαφημιστικές ενέργειες της εταιρείας μας, αυτοματισμούς ή και προσωποποιημένες προτάσεις που σχετίζονται με την πλοήγησή σου στο site, αλλά και τις επιλογές των προϊόντων για τα οποία δείχνεις ενδιαφέρον, όπως αυτό καταγράφεται με την είσοδό σου στο site. Περισσότερα στοιχεία σχετικά με την επεξεργασία των Προσωπικών Δεδομένων θα βρεις εδώ : Δήλωση Απορρήτου
Σε ενημερώνουμε ότι έχεις δικαίωμα να ανακαλέσεις ελεύθερα τη συγκατάθεση σου. Για να ανακαλέσεις τη συγκατάθεσή σου μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις επιλογές απεγγραφής, ακολουθώντας (κάνοντας click) τον αντίστοιχο σύνδεσμο (link), που υπάρχει στις ηλεκτρονικές μας επικοινωνίες ή επικοινωνώντας στην ηλεκτρονική διεύθυνση

Εδώ μπορείς να βρεις τις επιλογές που έχεις κάνει για να επικοινωνούμε μαζί σου και να τις επεξεργαστείς. Αν δεν έχεις επιλέξει κάτι μπορείς τώρα να το κάνεις!